امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مهندس محمد مهدی فردوسی مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت:

تابلوهای فرهنگ شهروندی به «۴۰سالگی» رسیدند

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نجف آباد گفت: همزمان با آغاز ویژه برنامه های دهه فجر و جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مجموعه تابلوهای فرهنگ شهروندی نیز با یازده طرح مختلف که محور اصلی آن ها کلید واژه ۴۰سال است، به روز رسانی شده اند.
محمد مهدی فردوسی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اعلام این خبر افزود: در طرح های جدید این تابلوها که در نزدیک به صد نقطه از مناطق پنج گانه نصب هستند، به ویژگی های شاخص انقلاب همچون ایستادگی، توانمندی، مشارکت، ولایت مداری، پیشرفت، امنیت، افتخار، خودباوری و اقتدار پرداخته شده است.

فردوسی از انجام تمامی مراحل مربوط به تدوین طرح های این سری از تابلوها فرهنگ شهروندی با استفاده از توانمندی های داخلی شهرداری سخن گفت و با اشاره به تکرار این ویژگی در سری های قبل اضافه کرد:در هر کدام از طرح های جدید، جملاتی از مقام معظم رهبری یا حضرت امام (ره) مرتبط با ویژگی های انقلاب اسلامی استفاده شده است.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.