امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مهندس مسعود منتظری نجف آبادی شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت :

تکمیل زیرساخت ها در پروژه ساماندهی خیابان امام شرقی

تکمیل زیرساخت ها در پروژه ساماندهی خیابان امام شرقی
شهردار نجف آباد گفت: پروژه تعریض و ساماندهی خیابان امام شرقی حدفاصل تقاطع بیست و دو بهمن تا میدان آزادگان که در سال ۹۶ کلنگ زنی شد، به دلیل تعدد جابه جایی خطوط شبکه های زیرساختی و اجرای خط انتقال فاضلاب، با تاخیری چندین ماهه نسبت به برنامه زمانبندی پیشرفت داشته ولی در حال حاضر با تکمیل زیرساخت ها، شاهد انجام آخرین اقدامات برای اتمام این طرح هستیم.

مهندس مسعود منتظری نجف آبادی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به اجرای خط انتقال فاضلاب در پیاده روی شمالی و جنوبی این مسیر اضافه کرد: تکمیل شبکه فاضلاب از اواخر سال گذشته تا پایان خرداد ماه سال جاری به طول انجامید و پس از آن نیز دیگر شرکت های خدمات در نقاط مختلف طرح به صورت فازهای جداگانه، اقدام به اجرا یا جابه جایی زیرساخت های خود کردند.

منتظری از نوسازی شبکه انتقال برق به عنوان دیگر نیاز پروژه ساماندهی خیابان امام شرقی نام برد و گفت: طی جلسات و پیگیری های متعدد با مدیریت برق شهرستان و استان، اعتبار مورد نیاز این کار جذب و ضمن نوسازی کامل خطوط هوایی موجود در این مسیر، تیرهای برق نیز از پیاده روی جنوبی مسیر به رفیوژ وسط انتقال پیدا کردند تا ضمن زیبایی بیشتر، مسیر از امنیت بالاتری از لحاظ تردد عابران پیاده و وسایل نقلیه برخوردار گردد.

اضافه شدن سه متر به عرض مسیر
منتظری در دومین بخش از سخنان خود با اشاره به اجرای شانزده هزار متر مربع سنگ فرش و حدود سه هزار متر طول کانال دفع آب های سطحی در این پروژه بیان داشت: همزمان با این مجموعه اقدامات که با فعالیت مستمر چندین اکیپ مجهز و با تجربه امکان پذیر شد، از هر طرف نیز به میزان یک و نیم متر به عرض قابل استفاده خیابان اضافه شده است که این موضوع نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی مسیر خواهد داشت.

شهردار نجف آباد خاطر نشان کرد: در تمامی طرح های عمرانی تلاش داریم با تکمیل همزمان زیرساخت ها، از دوباره کاری و حفاری شرکت های خدمات رسان بر روی زیرساخت های تازه ایجاد شده جلوگیری کنیم تا منابع مالی شهرداری به بهترین شکل مصرف گردد.
منتظری همچنین از استفاده بهترین مصالح موجود برای اجرای پروژه های عمرانی شهرداری نجف آباد خبر داد و اضافه کرد: با توجه به پیشرفت قابل توجه مراحل اجرایی این طرح که در باند جنوبی آن نیز محور ویژه دوچرخه سواری و پیاده روی نیز در نظر گرفته شده، به زودی وارد مرحله نصب پایه های روشنایی و اجرای نیمکت ها و سطل های زباله و مبلمان شهری مناسبی نصب خواهد شد.

شهردار در پایان با تشکر ویژه از صبر و همراهی تمامی شهروندان و کسبه جهت اجرای این پروژه گفت: امیدواریم با ادامه این روند، به زودی شاهد اتمام مراحل اجرایی این پروژه مهم باشیم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.