امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مهندس مسعود منتظری نجف آبادی شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

228 جلسه دیدار و تکریم شهروندان

شهردار نجف آباد  با اعلام نهمین سری دیدارهای مردمی شهردار در سال 1397 در شهرداریهای مناطق  ضمن تاکید بر دیدارهای هفتگی چهره به چهره مدیران شهری با مردم گفت : این دیدارها می تواند موجب تسهیل دسترسی شهروندان محترم به مدیران شهری  جهت خدمات رسانی بهتر و پاسخگویی و پیگیری بهتر مطالبات مردمی و موارد شهروندی گردد.

مهندس مسعود منتظری نجف آبادی شهردارنجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد گفت : شهرداری نجف آباد  یکی از دستگاههای اجرایی است که به طور مستمر از تاریخ 21/7/1392  همه هفته به منظور تکریم شهروندان شریف نجف آباد و تسهیل و در دسترس بودن پرونده ها، اطلاعات و کارشناسان مناطق، دیدارهای مردمی خود را به همراه معاونین و مدیران ستادی شهری در محل شهرداریهای مناطق برگزار می نماید.
مهندس منتظری  اطلاع رسانی زمان ملاقاتها  را از طریق نصب بنر در مناطق پنج گانه، سایت و پایگاه های خبری مدیریت شهری، شبکه های مجازی، تابلوهای اعلانات منطقه مربوطه اعلام داشت و حضور معاونین و مدیران مربوطه در ملاقاتهای مردمی را عامل بسیار مهمی در کاهش مراجعات حضوری و پیگیری مسائل و مشکلات مردمی و پاسخگویی بهتر و تکریم ارباب رجوع دانست .

وی آمار دیدارهای ملاقاتهای مردمی شهردار را  به این شرح اعلام داشت که در سال 1393 :47 جلسه، سال 1394: 45 جلسه، سال 1395 : 46 جلسه ، سال 1396: 45 جلسه  و تا پایان سال 97 : 45 جلسه دیدار مردمی صورت خواهد پذیرفت که  مجموع  جلسات دیدار مردمی شهردار 228 جلسه با بیش از هشت هزار نفر ارباب رجوع بوده است.

گفتنی است روز ملاقات مردمی مناطق طبق جدول اعلامی در شهرداریهای مناطق می باشد ، لذا همشهریان عزیز می توانند با نوبت گیری قبلی در روز شنبه از شهرداری منطقه مربوطه اقدام به ملاقات شهردار و طرح موارد و مسائل مورد نظر خویش نمایند.

گلچینی گذرا از دیدارهای مردمی :

 

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.