امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
قربانعلی مومنی مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت:

گذری برعمکرد منطقه چهار / دیماه و بهمن 97

اجرای ۵۰۰تن بیس در منطقه چهار
مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد گفت: در هفته های اخیر بیش از پانصد تن اجرای بیس در پروژه های مختلف منطقه انجام گرفته که از جمله آن ها می توان به سیصد و چهل تن در بلوار مطهری، نزدیک به یک صد تن در پارک محله ای خیابان بهار ۱۲ و بیش از شصت تن در پروژه مطهری خیام اشاره کرد.

قربانعلی مومنی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به اجرای این حجم از بیس ریزی به منظور آماده سازی معابر برای مرحله آسفالت بیان داشت: پیشرفت یکصد و بیست متری حفر چاه جذبی در تقاطع بلوار شورا و میدان منتظری، انجام بیش از ۲۲۰متر پی کنی در خیابان۱۲ شرقی، هرس گسترده درختان سطح منطقه، خاکبرداری و تسطیح باغچه های بوستان بهشت، رفع آبگرفتگی های گزارش شده، رفع عیب از ریسه ها، چراغ های راهنمایی و رانندگی و روشنایی معابر به همراه تکمیل سیستم آبیاری قطره ای در تقاطع خیام، بلوار مطهری و تقاطع توحید با شورا از دیگر اقدامات انجام شده هستند.
مومنی به حذف علف های هرز در نقاط مختلف منطقه اشاره داشت و افزود: تعویض هفتاد متر از لوله انتقال آب در بلوار مطهری، حذف درختان خشکیده، شست و شو و رفع عیب از آبنماهای سطح منطقه، لایروبی جوی ها در معابر اصلی و فرعی و انجام بیش از شصت متر مکعب بلوک چینی در باغچه های میدان توحید، بلوار مطهری و پارک محله ای خیابان بهار۱۲ از دیگر اقدامات قابل ذکر این مدت هستند.
اجرای پانصد و هفتاد متر جدول گذاری
مومنی در بخش دیگری از سخنان خود به ادامه مراحل اجرایی ساخت پارک محله ای جدید در بلوار امام رضا با همکاری سازمان خدمات موتوری اشاره داشت و گفت: علاوه بر این طرح که با پاکسازی زمین، محوطه سازی و جمع آوری نخاله های موجود طی بیش از پنجاه سرویس تردد کامیون همراه بوده، در سطح پروژه های مختلف منطقه نیز شاهد اجرای ۵۷۰متر جدول گذاری بوده ایم.

مدیر منطقه چهار بیشترین حجم جدول گذاری را مربوط به پروژه انقلاب خیام با ۱۵۰متر دانست و اضافه کرد: در بلوار مطهری نیز حدود یکصد و بیست متر جدول گذاری انجام گرفته و در دیگر نقاط منطقه همچون میدان منتظری، بلوارهای انقلاب، امام رضا و پرستار به همراه خیابان۱۲ شرقی نیز عملیات های عمرانی مشابهی انجام گرفته است.
وی بر ادامه عملیات پاکسازی و جمع آوری نخاله های ساختمانی از اطراف آرامستان جدید منطقه تاکید داشت و گفت: اجرای بیش از ۳۴۰متر مربع بلوک فرش در نقاط مختلف منطقه و تخریب نزدیک به ۲۱۰متر مکعب ریفیوژ و سازه میدان و نظافت منظم معابر اصلی و فرعی از دیگر اقدامات انجام شده هستند.
انتقال ۳۳۰ سرو خزنده
قربانعلی مومنی در بخش پایانی گفت و گوی خود به ادامه عملیات عمرانی در بلوار جانبازان و ساماندهی این مسیر در قالب بهسازی ورودی غرب شهر اشاره کرد و اظهار داشت: در همین راستا بیش از سیصد اصله سرو خزنده از فضای سبز این مسیر به نقاط مختلف منطقه جابه جا شده اند و در کنار آن شاهد کاشت بیش از دویست گل رز در بوستان بهشت بوده ایم.

مومنی همچنین اجرای بیش از سیصد متر مکعب خاکبرداری در پروژه های مختلف منطقه را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: بارگیری چهارده سرویس انواع ضایعات و انتقال به سایت دفن بیست، تکمیل زیرساخت های آبیاری تحت فشار در نقاط مختلف منطقه و انجام نزدیک به شصت تن بتن ریزی در طرح های پیاده روسازی منطقه از دیگر کارهای انجام شده هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 2.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.