امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

شورای آموزش و پرورش نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری ، پنجشنبه نهم بهمن ماه 1397، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان  به ریاست  مهندس راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و با حضور حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر نجف آباد، مهندس ابوترابی رئیس شورای اسلامی شهر ، مهندس پزشکی ریاست شورای شهرستان نجف آباد، مهندس منتظری شهردار شهر نجف آباد ،رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،موسوی رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان، معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان و تنی چند از نمایندگان ادارات عضو شورا برگزار گردید.


 برنامه ریزی منسجم و یکپارچه در شهرستان جهت استقبال از مسافران نوروزی و اسکان آنها ، تبیین پتانسیل های شهرستان در عرصه گردشگری به میهمانان نوروزی ، برنامه ریزی منسجم و منضبط در راستای ایجاد نمایشگاه و فروشگاه های فصلی جهت ارائه صنایع دستی، محصولات کشاورزی نظیر: عسل، خشکبار و ... اقدام و در محوریت با موضوع برند سازی محصولات سرآمد شهرستان به بهترین وجه ، معرفی انصاف در کسب، سرمایه های معنوی، طبیعت بکر و سرشار از مناظر دیدنی، هنرهای بومی و منطقه ای، صنایع دستی و ... به نحو ارزنده و قابل قبول، ضرورت اندیشیدن تدابیر خاص با توجه به افزایش پیک جمعیتی خردسال جهت ورود به فضاهای آموزش و پرورش شهرستان در سال های آینده و حمایت گسترده تر خیران و بخش خصوصی را در این عرصه خداپسندانه، جانمایی و ارائه نقشه برای اجرای پروژه ساخت مدارس بنیاد برکت ، برگزاری جلسات مشترک فی مابین مدیریت بنیاد برکت، ادرات مرتبط با این امر و نماینده مردم شهرستان نجف آباد در مجلس شورای اسلامی  و... از جمله موارد مورد بحث در این جلسه بودند.
شایان ذکر است سیدرضا موسوی در تاریخ 28/11/97 بجای مهدی ابراهیم که از تاریخ 8/3/93 ریاست آموزش و پرورش نجف آباد را برعهده داشت و به افتخار بازنشستگی نایل شد معارفه گردیده است.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.