امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

تجلیل از دانشجوي برتر كشوري در كميسيون فرهنگي شوراي شهر

در روز شنبه يازدهم اسفندماه كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر نجف آباد ميزبان دكتر رسول رجايي دانشجوي نجف آبادي بود كه اخيراً به عنوان دانشجوي نمونه انتخاب شده و از معاون اول رييس جمهور لوح دريافت كرده است.
در اين جلسه كه به رياست مهدي حاجي صادقيان رييس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر نجف آباد برگزار شد همه اعضاي شوراي شهر و وحيد پوراسماعيلي رييس كتابخانه زهراييه نيز حضور داشتند.

حاجي صادقيان در ابتداي جلسه از روند انتخاب دانشجويان نمونه كشور توضيحي ارائه كرد و گفت اين اولين بار است كه يك دانشجوي نجف آبادي به عنوان دانشجوي نمونه در كشور انتخاب مي شود.

حاجي صادقيان همچنين به سابقه آشنايي خود با دكتر رسول رجايي در دانشگاه تربيت مدرس تهران پرداخت و از فعاليت هاي فرهنگي و علمي و همچنين درخشندگي رسول رجايي در آموزش در آن دانشگاه ياد كرد و گفت رجايي همزمان دبير انجمن علمي برق دانشگاه و دبير شاخه دانشجويي انجمن برق جهاني IEEE بود و در عين حال در درس نيز بسيار مي درخشيد.

حاجي صادقيان همچنين از اخلاق خوش رجايي و ساده زيستي و فروتني او نيز تمجيد كرد. در اين جلسه اعضاي شوراي شهر از حضور دكتر رسول رجايي ابراز خرسندي كرده و كسب اين عنوان را به وي تبريك گفتند.
نكته جالب اين نشست اين بود كه دكتر رسول رجايي قبلا دانش آموز محمدحسن آسياباني عضو شوراي شهر بوده و  آسياباني از دوران دانش آموزي رجايي و تلاش و پشتكارش در آن ايام نيز ياد كرد.
دكتر رجايي در اين نشست صميمي از اشتياق وافرش براي بازگشت به ميهن پس از دوران فرصت مطالعاتي در آمريكا سخن گفت و افزود براي خدمت به كشور آماده و پر انرژي هستم. وي همچنين طرح هايي را براي بهبود مسايل صنعت و علم در نجف آباد به اعضاي شورا ارايه كرد و از آنها براي پيگيري طرح هايش قول مساعد گرفت.
در پايان اين نشست رييس كميسيون فرهنگي شورا يك لوح يادبود به دكتر رسول رجايي اهدا كرد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.