امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
حسین عزیزخانی مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

گذری برعمکرد منطقه سه / ابتدای اسفندماه 1397

خروج ۱۰۷سرویس نخاله و ضایعات از منطقه سه
مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد گفت: طی هفته های اخیر بیش از یکصد سرویس انواع ضایعات شامل شاخ و برگ مربوط به هرس درختان، نخاله های ساختمانی، زباله های مربوط به دانشگاه آزاد و شهرک صنعتی کاوه و موارد مربوط به عملیات پاکسازی زمین های بایر، جمع آوری و جهت دفن بهداشتی و ایمن به سایت دفن بیست در شمال شهر انتقال داده شده است.

حسین عزیزخانی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت : آبیاری فضای سبز و نظافت معابر اصلی و فرعی طبق برنامه ریزی منظم، گل کاری محوطه جلوی کارخانه کاشی مرجان، علف زنی بلوار معلم، اجرای سیستم آبیاری قطره ای در بلوار منتظری شرقی، نم گیری باغچه های بلوار سعیدی و آتش نشانی در کنار اجرای صخره تزیینی در بلوار آزادگان با استفاده از قطعات سنگ، از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت هستند.

عزیزخانی اضافه کرد: گل کاری در بلوار امام علی، تخریب آبنمای قدیمی ابتدای بلوار باهنر، نظافت و جاروکشی کل محوطه شنبه بازار با حضور شش کارگر، انجام زیرسازی کوچه معینی در خیابان سروستان۱۲ به کمک واحد امانی، هرس درختان در خیابان های ویلای شمالی و پیام به همراه علف زنی بلوار دانشگاه و تعمیر و تعویض چراغ های پارک۱۲۷ از دیگر کارهای انجام شده در این بازه زمانی هستند.

شش هزار متر لایروبی در منطقه سه
عزیزخانی بخش دیگری از سخنان خود را با اشاره به اجرای بیش از شش هزار متر لایروبی در طول هفته های اخیر شروع کرد و اعلام داشت: میخ زنی و تقویت محل استقرار لوله های آبیاری قطره ای خیابان های کوهسار غربی و پیام، بلوار طالقانی و هرس فضای سبز میدان انقلاب، پاکسازی بلوار الغدیر، نصب پرچم های رنگی، هرس بلوارهای آزادگان، محدوده کانال آب، خیابان ولیعصر و بلوار امام علی از دیگر کارهای انجام شده در هفته های اخیر هستند.
مدیر منطقه سه از اجرای 750متر جدول در بلوار آزادگان خبر داد

و اظهار داشت: زنده گیری چندین قلاده سگ ولگرد و انتقال آن ها، شست و شوی ۱۷هزار متر جدول، کاشت بیش از دویست اصله توت در پارک آبشار، گل کاری در میدان انقلاب، بهسازی پایه های چراغ برق در پارک آبشار و ... از دیگر کارهای انجام شده هستند.
حسین عزیزخانی در بخش پایان صحبت های خود اذعان داشت: طی هفته های اخیر با همکاری اکیپ واحد امانی شهرداری کار بلوک فرش در بلوار امام علی و خیابان پیام انجام گرفته و در نقاطی مانند بلوار آزادگان، خیابان کوهسار غربی و بلوارهای سعیدی و باهنر عملیات تعمیر جداول نیز انجام گرفته است.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.