امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام نوروزی شورای شهر

خوش به حال روزگار
خوش به حال چشمه‌ها و دشت‌ها
خوش به حال دانه‌ها و سبزه‌ها
خوش به حال غنچه‌های نیمه‌باز
خوش به حال دختر میخک که می‌خندد به ناز

به سان نسیمی دلنواز؛ آرام و روحبخش بهار، دلبرانه و گشاده دست بر چهره زندگی وزیدن گرفته و کوچه و خیابان شهر را به عطر نرگس و بوی یاس آغشته است. در این لحظات شکوه شکوفایی طبیعت که روشن¬تر از همیشه هنروری قلم صنع را به رخ می-کشد و در پیشگاه هنرمندیِ بی¬نهایت خالقش آفرین می¬آفریند، مایه¬ی مباهات و غرور بی¬اندازه است که فرصت یابیم تا به مردم کوی و برزن شهری که خود همنشین شقایق و ساکن لاله¬زار ایثار و فداکاری¬اند؛ آغاز شکوفایی و نو شدن در سال جدید را تبریک بگوییم. شادمانه، دلنوازی و عطرآگینی بهار و آمدن نوروز خوش¬پوش را به همشهریان عزیز و بهاردل شادباش می¬گوییم.

این دومین نوروزی است که شورای پنجم نجف¬آباد افتخار یافته در پیشگاه با کرامت و باعظمت مردم شهر به رسم احترام و خدمتگزاری تعظیم نماید و قدردان همراهی و هم¬اندیشی زن و مرد و پیر و جوان شهر باشد. پروردگار با عظمت را شاکریم که توفیق این همراهی و همدلی را به ما ارزانی داشت و از درگاه پر از برکت و مهربانی¬اش توفیق در دستیابی به هدف والای خدمت به این مردم باصفا را با خضوع و خشوع خواهانیم.
در این سال نو و سال¬های پیش رو نیز با جدیت و اهتمام راسخ به دنبال دستیابی به فضایی آرام و ایمن، محیط زیستی سالم و بانشاط، سیمای دلنشین و خدماتی در خور برای شهروندان هستیم و امیدواریم به این مقصود والا دست یازیم. برنامه¬های امسال شورای شهر برای شهروندان رشد و توسعه¬ی عمرانی شهر، ارتقاء کیفی خدمات¬رسانی و تلاش برای بهره¬گیری از دانش متخصصان و تجربه و همراهی دلسوزان و اقشار مختلف مردم است. همچنان راه ساختن و آبادانی شهر را فشردن گرم و صمیمی دستان پرتلاش بخش خصوصی و مشارکت فعال مردم در بهسازی شهر می¬دانیم چرا که گشودن فضای بهتر برای رونق کسب و کار و به مشارکت طلبیدن سرمایه¬گذاران و ایده¬پردازان، مسیر دستیابی به اهداف شهر را کوتاه و هموارتر خواهد نمود.  
نمایندگان شما در شورای اسلامی شهر با جدیت فراوان و اهتمام والا به بهگشت شرایط زندگی در شهر می¬اندیشند و امید دارند که به یاری خداوند در وضعیت اقتصادی پرتلاطم کشور باز هم بتوانند بذر امید را در دل¬های شهروندان بکارند و با گام¬های خود مردم و دولت را در عبور از تنگناهای پیش¬رو یاری کنند.
رییس و اعضای شورای اسلامی شهر نجف¬آباد برای شهروندان عزیز بهروزی، سلامتی و کامیابی، برای شهردار محترم و نیروهای خدوم شهرداری موفقیت فزاینده در خدمت¬رسانی و آبادانی شهر و برای خود توفیق در برنامه¬ریزی بهتر برای بهبود زندگی در شهر در سال 1398 و سال¬های آینده را آرزو دارند.
ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم
ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب
ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار
گر نکوبی شیشه غم را به سنگ
هفت رنگش می‌شود هفتاد رنگ

نوروز 1398 هجری خورشیدی
شورای اسلامی شهر نجف¬آباد

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.