امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

نو شدن تابلوهای فرهنگ شهروندی در سال نو

نو شدن تابلوهای فرهنگ شهروندی در سال نو
در نوروز ۹٨، سی و پنجمین سری تابلوهای فرهنگ شهروندی در نوزده طرح به موضوع فرهنگ شهروندی در دید و بازدیدهای عید و معرفی جاذبه های گردشگری و ویژگی های شهر نجف آباد اختصاص پیدا کرده است.


در این سری از تابلوهای فرهنگ شهروندی که بیش از یکصد نقطه در سطح مناطق پنج گانه را پوشش می دهند، با شش طرح مختلف عوامل تقویت یا تضعیف روابط خانوادگی با عنوان کلی «خیلی دور، خیلی نزدیک» مورد پرداخت قرار گرفته است.
در سه طرح عناوینی مانند «گره گشایی»، «خوشرویی» و «سادگی» به عنوان عبارت ابتدایی جمله «ما را به هم نزدیک می کند» آورده شده و در نقطه مقابل نیز از «تجملات»، «بحث و جدل» و «چشم و هم چشمی» به عنوان عواملی که «ما را از هم دور می کند» نام برده شده است.
 معرفی نجف آباد
در سمت دیگر این تابلوهای دو طرفه نیز با سیزده طرح مختلف، به بیان شاخص های مختلف نجف آباد در عرصه های گوناگون و معرفی گوشه هایی از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهر پرداخته شده است.

شهر شکوفه های بهاری، شهری با خانه های تاریخی، شهر شهیدان  و سرداران سرافراز، شهر برج های صفا، شهری با مردمان قانع و خوش انصاف، شهری عصارخانه های کهن، شهری به اصالت سنگ نگاره های چند هزار ساله، شهری به اندیشه معمار بزرگ شیخ بهایی، شهر شهید مدافع حرم محسن حججی، شهر عالمان و نخبگان دین و دانش و شهر هفت برج خارون از جمله عناوین درج شده بر روی این تابلوها هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.