امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

گذری برعمکرد منطقه سه / استقبال از بهار 98

انجام ۷هزار متر لایروبی در منطقه سه
مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد گفت: طی چند هفته اخیر همزمان با آماده باش کامل نیروهای خدماتی و فنی منطقه برای مقابله با شرایط بحرانی احتمالی در زمان بارندگی، مجموعه اقدامات مربوط به دفع روان آب های سطحی نیز ادامه داشته که از جمله آن ها بایستی به اجرای حداقل هفت هزار متر طول علف زنی و لایروبی جوی ها اشاره کرد.

حسین عزیزخانی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت: بارگیری 44 سرویس نخاله و انتقال آن ها به سایت دفن 20، نصب المانهای سطح شهر، بارگیری نیو جرسی و انتقال به کمربندی شمالی، نصب پرچم های رنگی در نقاط مختلف و بارگیری شبانه روزی زباله های سطح شهر به کمک شش دستگاه خودرو از دیگر کارهای انجام شده در این مدت هستند.
اجرای جوی و جدول بلوار سعیدی و خیابان 124 به همت واحد امانی، بارگیری و حمل سرشاخه های مربوط به هرس درختان، رنگ آمیزی خطوط ترافیکی و محل های ویژه تردد عابرین پیاده به همراه چندین مورد رنگ آمیزی جداول، از دیگر اقدامات قابل ذکر شهرداری منطقه سه در هفته ای اخیر به شمار می آیند.

شست و شوی 45هزار متر جدول
عزیزخانی بخش دوم سخنان خود را با اشاره به انجام چهل و پنج هزار متر شست و شوی جداول منطقه سه در چند هفته اخیر شروع کرد و اظهار داشت: علاوه بر ادامه روند خدمت رسانی به شهروندان در طول ایام نوروز، برای روز سیزده بدر نیز بیش از پنجاه کیلوگرم پلاستیک ویژه جمع آوری زباله در قالب پنج اکیپ  بین شهروندان توزیع گردد تا از انتشار زباله در طبیعت جلوگیری شود.

مدیر منطقه سه از بارگیری و دفن تمامی ضایعات مربوط به چهارشنبه سوری در نقاط مختلف منطقه خبر داد و اظهار داشت: نصب دو عدد تابلو در ورودی میدان معلم و کمربندی جنوبی، اجرای جداول باند غربی بلوار آزادگان، تعمیر جداول زیرگذر شهرک صنعتی و بتن ریزی محل قرارگیری سکوی کانکس نوروزی توسط واحد امانی به همراه ساخت و نصب المان پارک آبشار  و بلوار دانشگاه به همراه نظافت منظم پارک ها و فضای سبز منطقه از دیگر فعالیت های انجام شده هستند.

در این مدت، کارهای دیگری همانند کاشت گل در بلوار آزاگان، گل کاری تپه میدان انقلاب و کاشت درخت در بلوارهای آزادگان و الغدیر و پارک آبشار نیز انجام گرفته است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.