امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

تبریک 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، شنبه 28 اردیبهشت ماه ، مغزی قائم مقام شهردار نجف آباد با حضور در دفتر روابط عمومی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به مجموعه ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریک گفت.
در این دیدار که مهندس احمدی معاون شهرسازی و معماری و جمعی از مدیران شهرداری  نیز وی را همراهی می کردند ، ایشان مستمع سخنان مدیر و پرسنل روابط عمومی پیرامون روند امور و کارهای این مجموعه بودند.
رضایی مدیر روابط عمومی ضمن تبریک این روز و تشکر از قائم مقام شهردار و مدیران شهری که با تبریک حضوری خود باعث خوشحالی مجموعه روابط عمومی شده اند، از مجموعه پرسنلی روابط عمومی بعنوان مجموعه ای همدل نام برد که بدون درنظر گرفتن شرح وظایف و وقت اداری در همه موارد و زمانها حداکثر تلاش خویش را معمول داشته اند.

در ادامه نیز مغزی  قائم مقام شهردار استفاده روشهای نوین در اطلاع رسانی را یادآوری نمود و عنوان داشتند باید سعی شود با دخالت دادن مردم در امور و آشنایی ایشان با خدمات شهرداری سبب همدلی و ارتقای کیفیت خدمات مدیریت شهری شویم.
 قائم مقام شهردار با اشاره به سیر تکمیلی روابط عمومی در این دودهه اخیر در شهرداری نجف آباد که ایشان از نزدیک شاهد آن بوده است  مواردی از فعالیتهای این بخش را عنوان نمودند و ابراز داشتند در حال حاضر روابط عمومی شهرداری نجف آباد که به واحد ارتباطات و امور بین الملل تغییر نام یافته با انجام فعالیت تخصصی در حوزه های سایت(www.najafabad.ir )و پایگاه خبری شهرداری(news.najafabad.ir )،مجازی داخلی (njfabad@)،  سامانه ارتباط مردمی 137، سامانه پیام کوتاه 30001360، نشریه اطلاع رسانی، طراحی و گرافیک و تولیدات سمعی و بصری و... نیازهای شهر و شهرداری را پوشش می دهد.

ایشان با اشاره به مواردی نظیر پیگیری مشکلات و موارد شهروندی از سامانه 137 و توقع پاسخ و نتیجه و همچنین رصد اخبار شهر و شهرداری و پروژه های عمرانی نجف آباد از طریق وسایل اطلاع رسانی شهرداری، حساسیت و اهمیت کار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی را گوشزد کردند و عنوان داشتند با فعالیت مثمر ثمر روابط عمومی ، شیرینی فعالیتها درکام شهروندان احساس می گردد.
قائم مقام شهردار در ادامه ضمن تشکر از فعالیتهای صورت گرفته در روابط عمومی ، از صمیمیت مجموعه روابط عمومی درکار و اینکه جو رفاقت و دوستی در آن حکمفرماست تجلیل نمود و عنوان نمود باور و اعتقاد قلبی به اهمیت کار روابط عمومی پیش نیاز ارتقای این جایگاه در نگاه مدیران و مسئولان شهری است و تاکید کرد: علاوه براین برای بهبود عملکرد روابط عمومی، به تقویت زیرساختهای لازم، استفاده از فناوری و تکنولوژی های روز و پشتکار و مداومت برای نیل به این هدف در روابط عمومی نیاز داریم، در پایان نیز عکسی به یادگار ثبت گردید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.