امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی سرپرست شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت :

حضور شهرداری نجف آباد در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان

محمد مغزی نجف آبادی سرپرست شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد عنوان داشت : شهرداری نجف آباد همچون سال گذشته در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان که  طی روزهای 28 تا 31 خردادماه 98 در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برقرار است حضور خواهد یافت.

سرپرست  شهرداری نجف آباد عنوان داشت : این شهرداری  در سالن شیخ بهایی (سالن شماره یک ) غرفه144B    مستقر است  و به معرفی صنایع دستی به همراه محصولات و سوغات نجف آباد نظیر :چاقو ، قلمزنی ، مینا ، قالی ، ارغوان بافی ، کلاه نمدی ، عسل ، بادام ، گیوه و .. در این نمایشگاه به همراه جاذبه های گردشگری و برنامه های مدیریت شهری در حوزه جذب گردشگر و همچنین سرمایه گزار خواهد پرداخت.

مغزی  با عنوان این موضوع  که نمایشگاه شرایطی را فراهم آورده تا نخبگان فعال در زمینه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به نمایش، ارائه و تبیین دستاوردها و توانمندی‌های خود بپردازند گفت :  هتل‌ها و دفاتر خدمات گردشگری، مجتمع‌های گردشگری و تفریحی، بیمارستان‌های فعال در زمینه گردشگری سلامت، کلینیک‌های گردشگری سلامت و بسیاری دیگر از فعالان حوزه گردشگری و توریسم در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان حضور دارند و در نمایشگاه امسال میهمانان خارجی بسیاری از کشورهای روسیه، کویت، ترکیه، عراق، مالزی، پاکستان، اسپانیا و... نیز حضور دارند تا این نمایشگاه دایره نفوذ خود را به کشورهای جهان نیز گسترش دهد.

شایان ذکر است در حاشیه این نمایشگاه 37 برنامه و نشست جانبی نیز برای علاقمندان به مباحث مرتبط با گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به نشست تخصصی استفاده از ظرفیت‌‌های سفارتخانه‌ها برای توسعه گردشگری و صنایع دستی، نشست اصفهان 2020، نشست تخصصی راهکارهای ورود صنایع دستی به بازارهای جهانی، نشست فرصت‌های مشترک خواهرخوانده‌های اصفهان، نشست تحول بزرگ گردشگری ایران با روابط عمومی آنلاین، نشست تخصصی حمل و نقل هوایی و کارگاه توریسم سلامت اشاره کرد.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 16 تا 22 روزهای 28 تا 31 خردادماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.