امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیار لاله‌ها 11 فرزندش را به آغوش می‌کشد+تصاویر شهدا

هم‌زمان با فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر 11 شهید دفاع مقدس در دیار لاله‌های خونین اصفهان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هم‌زمان با فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم تشییع و تدفین 11 شهید دوران دفاع مقدس در اصفهان برگزار خواهد شد.

«مراسم وداع» با این شهدای تازه تفحص‌شده جمعه، 7 تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا جنب مدرسه حوزه علمیه امام صادق (ع) واقع در خیابان چهارباغ عباسی اصفهان برگزار خواهد شد.

همچنین «مراسم تشییع و تدفین» پیکر مطهر شهدای دوران دفاع مقدس، روز شنبه از ساعت 9 صبح با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان و مردم شهیدپرور اصفهان از چهارراه آبشار به سمت گلستان شهدا اصفهان آغاز و دو نفر از این شهدای گران‌قدر در این مکان مقدس به خاک سپرده خواهند شد و شهدای دیگر برای تشییع و خاک‌سپاری به زادگاه خود در شهرستان‌های مربوطه استان منتقل خواهند شد.

مشخصات 8 شهید نامدار از 11 ستاره تازه تفحص شده

سه نفر از این شهدای تازه تفحص شده گمنام هستند که در پادگان شهید خرازی اصفهان به خاک سپرده خواهند شد، همچنین هویت 8 شهید دیگر به شرح زیر است:

شهید سعادت حاج علی عسگری، متولد ششم آبان ماه سال 1340، در شهرستان نجف‌آباد اصفهان است که در روز 24 خرداد 61 در عملیات رمضان به شهادت رسید.

شهید سید رضا حجازی، متولد یکم مردادماه سال 1343، در شهر اصفهان است، این شهید بزرگوار  در روز 23 بهمن سال 61 در عملیات رمضان به شهادت رسید.

 

شهید رضا مشتاق کاویانی، متولد یکم فروردین‌ماه سال 1342، در شهر اصفهان است که در روز  31 تیر 61 در عملیات رمضان  دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

 

شهید علیرضا میرزایی، متولد یکم مردادماه سال 1343، در شهرستان کاشان  است، این شهیدگرانقدر در روز 25 آبان 61 در عملیات عین محرم به یاران شهید خود پیوست.

 

شهید حسین رحیمی، متولد پنجم فروردین‌ماه سال 1345، در شهرستان مبارکه اصفهان است که روز  23 تیر 61 در عملیات رمضان به آرزوی خود یعنی شهادت رسید.

 

شهید مسعود مداحی، متولد دهم  اردیبهشت‌ماه سال 1345، در شهرستان مبارکه اصفهان است، این شهید بزرگوار 22 تیر 67 در خوزستان  دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.
 


 

شهید حسین خسروی، متولد ششم دی‌ماه سال 1335، در شهرستان شاهین‌شهر اصفهان است، این شهید بزرگوار یازدهم آبان 61 در عملیات محرم به شهادت رسید.


شهید عباس دیانیان، متولد دوم تیرماه سال 1346، در شهرستان اردستان  است، این شهید گران‌قدر 30 اردیبهشت 61 در عملیات محرم دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.