امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی سرپرست شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت :

برپایی تور گردشگری رایگان نجف آباد

سرپرست شهرداری نجف آباد اعلام داشت : در راستای تحقق افق "نجف آباد مقصد گردشگری" مجموعه مدیریت شهری و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد میزبان تورهای معرفی آثار تاریخی و مراکز گردشگری است.
محمد مغزی نجف آبادی رییس هیئت مدیره سازمان  فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد گفت : در برنامه رایگان سفر نیم روزه گردشگری که تمامی شهروندان و گردشگران با ثبت نام از طریق شماره تلفن های سازمان رفاهی تفریحی، امکان استفاده از آن را دارند، شرکت کنندگان امکان بازدید از مجموعه هایی مانند خانه های تاریخی مهرپرور، نوریان و لطفی، باغ گلها، عصارخانه اخلاقی، هفت برج خارون، پنگ خانه، باغ موزه و یادمان شهدا را خواهند داشت.

مغزی با اشاره به تجربه موفق این تور در ایام نوروز و استقبال از بهار عنوان داشت معرفی تور گردشگری در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان که طی روزهای 28 تا 31 خردادماه 98 در پل شهرستان برگزار گردید همراه با معرفی صنایع دستی به همراه محصولات و سوغات نجف آباد و جاذبه های گردشگری و جذب گردشگر استان صورت پذیرفت و در این راه تمامی شهروندان و گردشگران می توانند با ثبت نام از طریق شماره تلفن ۳_۴۲۶۵۸۱۴۰ (واحد گردشگری) از این تور بهره مند شوند .

سرپرست شهرداری نجف آباد درپایان ابراز داشت اهتمام مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر با توجه به ظرفیتهای صنایع دستی ، محصولات، سوغات و جاذبه های گردشگری نجف آباد زیبا براین پایه استوار شده است که این شهر از شهری گذری به مقتصد گردشگری تبدیل گردد و این امر در سال رونق تولید نوید بخش شکوفایی نجف آباد در ابعاد مختلف اقتصادی نیز خواهد بود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.