امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

تعامل با صدا و سیما

در مسیر تقویت ارتباطات و همکاری‌ های مشترک صدا و سیمای مرکز استان اصفهان با شهرستان نجف آباد و پیرو دیدار و جلسه 29 خرداد ماه مدیرکل و مجموعه صدا و سیما از نجف آباد، یکشنبه 16 تیرماه 98، محمد مغزی نجف آبادی سرپرست شهرداری نجف آباد  دیداری با عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای در دفتر ایشان بعمل آورد کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری در این برنامه که با بازید از بخشهای مختلف صد اوسیما همراه بود مهندس پزشکی ریاست شورای اسلامی شهرستان، مهندس پوراسماعیلی خزانه دار و حاج صادقیان دبیر شورای اسلامی شهر نجف آباد ، مهندس فردوسی مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی و رضایی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل، و مدیران ارشد صدا و سیما استان نیز حضور داشتند .
در این برنامه بخشهای مختلفی نظیر استودیو پخش صدا، استودیو پخش تصویر ، استودیو پخش خبر، تجهیزات دریافت و ارسال ، امکانات پخش زنده ، و بخشهای مختلف صدا و سیمای استان ذمورد بازید و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه و دیدار با اشاره به تجربیات قبلی همکاری مشترک شهرداری با صدا و سیما، از برنامه رادیویی نجف آباد سلام، اجرای زنده هشت بهشت و ناز نوروز  بر گسترش این همکاری ها در زمینه های مختلف و احیاء برخی تجربه های صورت گرفته  همچون ادامه برنامه رادیویی نجف آباد سلام و داشتن سهمی از سیمای اصفهان و انعکاس هر چه بیشتر پتانسیل ها و امکانات شهرستان  بحث و تبادل نظر شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.