امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جلال ربیعی مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

گذری برعمکرد منطقه یک / تیرماه 98

کاشت ۴هزار گل در منطقه یک
مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد گفت: در هفته های اخیر کاشت بیش از چهار هزار گل در نقاط مختلف منطقه عملیاتی شده که از جمله آن ها می توان به کاشت 2200 گل از انواع سلوی و کوکب کوهی در گلزار شهدا، پانصد رز نسترن و نازگوشتی در بلوار دفاع مقدس، ششصد توت شاه بذری در نزدیکی یادمان و هفتاد گل جعفری در بلوار الغدیر اشاره کرد.

جلال ربیعی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری به کاشت پانصد رز نسترن در ساختمان موتوری شهرداری و بیش از دویست گل آهار و توت شاه پسند در بلوار طالقانی اشاره داشت و افزود: حذف درختان خشک و شاخه های خشک شده در خیابان شیخ بهایی، شست و شوی نزدیک به یکصد دهنه از پل های فلزی خیابان امام و شریعتی، ده مورد رفع نشتی از شبکه آبیاری فضای سبز و جمع آوری پانزده درختی که بر اثر ورزش باد شکسته بودند از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت هستند.

ربیعی در خصوص اقدامات عمرانی صورت گرفته در منطقه نیز اظهار داشت: بیش از 12 تن لکه گیری در سطح معابر مختلف، دهها متر اجرا یا اصلاح جداول معابر، چهار مورد اصلاح یا اجرای دریچه های فلزی و بلوک چینی در بلوار ولیعصر در کنار بیش از سی متر مکعب بتن سقف و هشت متر مکعب بتن ستون ها در پروژه شهربازی پارک کوهستان از دیگر تلاش های قابل ذکر در این مدت محسوب می شوند.

انجام 43 هزار متر لایروبی و شست و شوی جداول
ربیعی در بخش دیگری از این مصاحبه به شست و شوی جداول سطح منطقه مطابق با یک برنامه ریزی مشخص اشاره داشت و گفت: طی هفته های اخیر علاوه بر شست و شوی بیش از ۹ هزار متر از جداول بلوار ایزدی در نقاطی مانند بلوارهای طالقانی، دفاع مقدس، یادگاران خرمشهر، آیت، دلگشا، ولیعصر و استقلال به همراه میدان آزادگان شاهد بیش از بیست و هشت هزار متر عملیات مشابه بوده ایم.

مدیر منطقه یک به انجام بیش از دویست متر مربع زیرسازی در پیاده روی باغ گل ها و هزار و ششصد متر مربع روکش آسفالت در کوی آفتاب و انتشاری اشاره کرد و افزود: در ادامه طرح ساماندهی و زیباسازی خیابان امام شرقی نیز کارهایی مانند اجرای دال بتنی، اجرای جدول سنگی، هزار و چهارصد متر مربع تخریب پیاده رو، سیصد متر اجرای جدول بتنی و دویست متر مربع سنگ فرش انجام گرفته است.

آبیاری منظم فضاهای سبز منطقه در کنار شست و شوی آبنماها، میادین و مجموعه های اسباب بازی  دیگر اقداماتی بودند که ربیعی با اشاره به آن ها اعلام کرد: در پروژه خیابان امام شرقی کارهای دیگری نیز مانند ترازسازی پایه های چراغ، نزدیک به پنجاه متر مکعب اجرای بتن پیاده رو، یک هزار و پانصد متر مربع تسطیح و ریگلاژ و  بیست متر مکعب بالاست انجام شده است.

 270 هزار متر مربع چمن زنی در سطح منطقه

مدیر منطقه یک در بخش پایانی صحبت های خود به دویست و هفتاد هزار متر مربع چمن زنی و حاشیه زنی فضاهای سبز منطقه در چند هفته اخیر اشاره کرد و اعلام داشت: در بلوارهای دفاع مقدس، فجر و طالقانی به همراه تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی در مجموع ده هزار و پانصد متر مربع علف زنی صورت گرفته و در کنار جمع آوری شانزده اصله درخت خشک از پارک لاله، هشتاد درختچه زرشک نیز در میدان معلم کاشته شده است.
جلال ربیعی رنگ آمیزی پایه تابلوهای معابر به تعداد بیش از یکصد و بیست مورد در معابری مانند شهید ابولقاسمی، بلوار ولیعصر، خیابان منتظری جنوبی و شیخ بهایی را برشمرد و گفت: جمع آوری و انتقال نزدیک به شصت سرویس ضایعات مختلف مربوط به عملیات لایروبی و حفر چاه های جذبی در کنار بیش از سیصد متر جدول گذاری در انتهای مولوی شمالی و فارابی جنوبی، خاکبرداری در بخش انتهایی فارابی جنوبی و دویست و بیست متر کانیوگذاری در همین محدوده از دیگر اقدامات قابل ذکر در این بازه زمانی محسوب می شوند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.