امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی سرپرست شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت :

فراخوان شهرداری برای آثار حجمی و المان های شهری

سرپرست شهرداری نجف آباد گفت: در ادامه مجموعه فعالیت های صورت گرفته طی سال های اخیر در مسیر زیباسازی محیط شهری، فراخوان ارائه طرح های مرتبط با آثار حجمی و المان های شهری اخیرا اعلام شده و علاقه مندان تا بیستم مرداد ماه سال جاری برای ارسال آثار خود فرصت دارند.

محمد مغزی نجف آبادی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری از برگزاری این فراخوان در زمینه هایی مانند المان دائم برای میادین، المان حجمی نوروزی، هنرهای محیطی، آذین‌ بندی و نورپردازی، گل آرایی شهر، نقاشی دیواری و سفالینه های رنگی خبر داد و افزود: در مرحله اول طرح های ارائه شده توسط کارشناسان به صورت تخصصی بررسی شده و در فاز بعدی نمونه اولیه این طرح ها، ساخته و مورد بررسی بیشتر قرار می گیرند.

مغزی از میدان میوه و تره بار بهار آزادی، میدان های جهاد و گل ها به همراه بلوار جانبازان به عنوان نقاط پیش بینی شده برای نصب این المان ها نام برد و گفت: در محور تفریحی و گردشگری بیشه یک المان در قالب موضوعات نوستالژیک نصب خواهد شد و در تقاطع غیر هم سطح شهیدان حجتی نیز دنبال المانی با موضوع شهادت هستیم.
در میدان شهید مدافع حرم کمیل قربانی در منطقه سه نیز، تلاش می شود برای نوروز امسال المانی با موضوع شهدای مدافع حرم ساخته شود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(3 امتیاز , میانگین: 3.7 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.