امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

آتش سوزی در انبار علوفه دامداری / واژگونی خودروی وانت

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

آتش سوزی در انبار علوفه دامداری
روز یک شنبه  23 تیرماه ساعت 10:13 یک مورد حریق انبار علوفه به سامانه 125 سازمان اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره1و 2 و 3 و5 به محل حادثه اعزام شدند.اصغر مهدی پور رئیس سازمان آتش نشانی در این باره افزود: آتش سوزی در انبار علوفه یک گاو داری به علت برش کاری رخ داده بود که به علت وسعت زیاد آتش بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه سازمان همراه با پنج خودرو سنگین به محل اعزام شدند .

در همان ابتدا نیروی های این سازمان با استفاده از دستگاه تنفسی وارد محل حریق شده و آتش را اطفاکردند  .مهدی پور در پایان گفت: حریق انبار مذکور با3ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان کاملا اطفاء شدو امیدواریم شهرواندان گرامی با رعایت نکات ایمنی در هنگام انجام کار های روزمره از بروز چنین حوادثی پیشگیری نمایند.

واژگونی خودروی وانت یک کشته برجا گذاشت

روز دوشنبه  مورخ24/4/98 در ساعت 16:49 طی تماس تلفنی با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی واژگونی یک دستگاه خودروی وانت در جاده نجف آباد تیران  جنب پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر گزارش شد که آتش نشانان بلافاصله با خودروی نجات از ایستگاه شماره 3 به محل حادثه اعزام شدند.

اصغر مهدی پور رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد گفت :متاسفانه  در این حادثه راننده خودرو جان خود را از دست دادند در ضمن امیدواریم شهروندان گرامی با رعایت نکات ایمنی و قوانین را هنمایی و رانندگی دچار چنین حوادثی نشوند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.