امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مهندس محمد مهدی فردوسی مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت:

ویژه برنامه های پیوند آب و آیینه

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)

مهندس محمد مهدی فردوسی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد به تشریح مهمترین ویژه برنامه های مجموعه شهرداری نجف آبادبه مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و زهرا(س) پرداخت.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد افزود به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و زهرا(س) ویژه برنامه های پیوند آب و آیینه با حضور و سخنرانی حجج الاسلام ایزدخواه و دهنوی طی روزهای ۱۲ و ۱۶ مرداد ۹۸ و موضوعاتی همچون شناخت زوایای روحی زن و مرد، کلیدهای خوشبختی در زندگی در مناطق مختلف شهری نجف آباد برگزار می گردد.
فردوسی همچنین از جشن بانوان دفتر آستان قدس رضوی شهرستان نجف آباد و جشن مهر و ماه در تاریخ های ۱۲ و ۱۳ مرداد در محل مجموعه تفریحی باغ بانوان و همایش مثلث های  زندگی با سخنرانی دکتر صفری بعنوان دیگر ویژه برنامه های این ایام یاد کرد.
دوره تربیت فرزند (کودک و نوجوان) با حضور اساتید کشوری و استاد عالی کارشناس برنامه سمت خدا از ۱۲ تا ۱۷ مرداد و سمیتیاتر نسخه های شیرین زندگی با سخنرانی دکتر دوازده امامی از دیگر برنامه های بود که مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد در پایان به آنها اشاره کرد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.