امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد،

خبرنگار رابط بین مردم و مسئوولان و چشم بینای جامعه است

فرماندار نجف‌آباد گفت: یقیناً اگر خبرنگار بدون غرض‌ورزی شخصی به رسالت حرفه‌ای خود عمل کند در بهبود جامعه نقش بسزای خواهد داشت.
خبرنگار رابط بین مردم و مسئوولان و چشم بینای جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، مجتبی راعی عصر روز گذشته در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگار رابط بین مردم و مسئوولان و چشم بینای جامعه است، اگر جامعه بهتری می‌خواهیم باید از همه ظرفیت‌های آن استفاده کنیم، یقیناً اگر خبرنگار بدون غرض‌ورزی شخصی به رسالت حرفه‌ای خود عمل کند در بهبود جامعه نقش بسزای خواهد داشت.

فرماندار نجف‌آباد عنوان کرد: در این چهل سالی که از انقلاب می‌گذرد دشمن همواره در پی ضربه زدن به آن بوده  که با وحدت و وفاقی که بین مردم و مدیران بوده تاکنون موفق نشدند. در این شرایط یک خبرنگار با امیدآفرینی و ایجاد وحدت می‌تواند بیش از گذشته به انقلاب و جامعه کمک کند.

راعی افزود: خبرنگاران دیدگاه‌های متفاوتی دارند اما هدف بیشتر آن‌ها مشترک است، خبرنگار هدفش کشف واقعیت است و این امر با پرسشگری ایجاد می‌شود. خبرنگار می‌تواند با پرسشگری چیزهایی که از چشم ما مخفی مانده را آشکار سازد. خبرنگار می‌تواند با پیگیری سوژه‌های مهم ازجمله بیکاری و اشتغال در بهبود آن و ارائه راه‌کارها مؤثر باشد.

وی در پایان گفت: امروز در خبرنگاری خلاقیت حرف اول را می زند و دیگر نمی‌توان به روش سنتی خبر را منتشر کرد. خبرنگاران یک رویداد را با دیدگاه‌های متفاوت کار می‌کنند و به اهداف خود می‌رسند، صحت خبر رکن اصلی خبرنگاری است و اگر رعایت نشود لطمه زیادی به جایگاه خبرنگار می‌زند.

به گزارش فارس در پایان برنامه از زحمات خبرنگاران و عکاسان کانون عکاسان خبری شهرستان تقدیر به عمل آمد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.