امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه ای در حوزه گردشگری نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، سه شنبه 22 مردادماه محمد مغزی نجف آبادی سرپرست شهرداری میزبان علیرضا حبیبی ریاست جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نجف آباد بود.
در این دیدارکه عیدی محمد طرقی ریاست ، مهندس مجتبی گودرزی نایب رئیس و مهندس مجید پزشکی دبیر شورای اسلامی شهر نجف آباد و ریاست شورای اسلامی شهرستان نجف آباد و جمعی از مدیران ستادی شهرداری و مدیران میراث فرهنگی نجف آباد حضور داشتند ، پیرامون موارد و مباحث تعاملی بحث و تبادل نظر گردید.

در این دیدار پیرامون بافت شهری نجف آباد،خانه های تاریخی بالفعل و بالقوه نجف آباد و ظرفیتها و پتانسیهای حوزه گردشگری نظیر خانه تاریخی مهرپرور(موزه مردم شناسی نجف آباد)، خانه تاریخی نوریان(مکتب خانه علوم خواجه نصیرالدین طوسی )، باغ موزه شهر، هفت برج خارون و... بحث و تبادل نظر شد.
در این دیدار درخصوص ویژه برنامه های نوروزی شهرداری نجف آباد که برای پنجمین سال متوالی اجرا شد و چهره متفاوتی به شهر بخشید مطالبی ارایه گردید و عنوان شد تلاش شهرداری  نجف آباد بر این بوده است که بتواند از تجربیات سال های گذشته استفاده نموده و کمبودهای برنامه ها در سنوات گذشته را به حداقل برساند و باکیفیت ترین برنامه ها را با حداقل هزینه ها  به مردم فرهنگ دوست نجف آباد ارائه نماید.

  همچنین بیان شد علاوه با نگاه به تجربیات گذشته ،  تلاش شد نوآوری هایی در اجرا و محتوای برنامه ها ارائه شود  تا از تکرار پرهیز شود به همین جهت ، برنامه های نوروز 98، با بخش های بسیار متنوع در مراکز فرهنگی و گردشگری شهرداری  برگزار گردید وهمچنین زیباسازی و نصب المان های شهری و نورپردازی ها هم سیمای شهری را بسیار جذاب کرده بود.
 در این گزارش عنوان شد اجرای برنامه های فرهنگی شامل موسیقی، نمایش، برنامه های تفریحی ، غرفه های فرهنگی و فضاسازی های مناسب شهری علاوه بر این که توانست شهروندان نجف آبادی را جذب کند ، توانست رضایت گردشگران نوروزی را هم به دست آورد و معرفی اجمالی از شهر  در اختیار مخاطبان قرار دهد.

شایان ذکر است علیرضا حبیبی که از سال 1391 ریاست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خمینی شهر را بعهده داشت ، هفدهم مردادماه 98 بعنوان ریاست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نجف آباد معارفه و جایگزین اکرم عباسی گردید.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.