امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مهندس سید محمد ابراهیم احمدی معاون شهرسازی و معماری شهرداری در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت:

منطقه یک رتبه نخست در طرحهای شهرسازی را دارد

منطقه یک رتبه نخست در طرحهای شهرسازی را دارد
معاون شهرسازی و معماری شهرداری نجف آباد بااشاره به اجرای بیش از ۶۵ طرح مورد ارزیابی در جلسه کارشناسی طرحها اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون طی 9 جلسه برگزار شده بیش از 65 طرح در جلسه کارشناسی طرحها مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته که از این تعداد بیش از 45 طرح به تایید رسیده است و در حال طی مراحل می باشد.

 مهندس سید محمد ابراهیم احمدی با اشاره به برگزاری ۱۳ جلسه کارشناسی شهرسازی و بررسی حدود ۲۹۰ پرونده بیان کرد: در این میان منطقه یک با بیش از 125 پرونده بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و مناطق دو، سه، پنج و چهار به ترتیب با تعداد 71،  49، 28 و 13 پرونده در جایگاههای بعد قرار دارند.  
نقش بسیار مهم بلور فجر در کاهش بار ترافیکی نجف آباد
وی در بخشی دیگر از سخنانش به  روند برگزاری و شرکت در جلسات کمیته کار كميسيون ماده پنج شوراي عالي معماري و شهرسازي اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت محور بلوار فجر و محدوده اطرافش و جايگاه آن در توسعه آتي شهر و ديد كل مسير در سيما و منظر شهري، طی پیگیری های مکرر شهرداری در طول سه سال، تغيير كاربري اطراف محور مذکور به تفريحي و تفرجگاهي مصوب و به شهرداری ابلاغ گردید.

معاون شهرسازی و  معماری شهرداری نجف آباد به نقش این محور در کاهش بار ترافیک شهر اشاره کرد و افزود: لازم به یادآوری است، محور مذکور به عنوان یکی از محورهای اتصال غرب به شرق نقش عمده ای در تسهیل ترافیکی شهر ایفا نموده و به جهت جلوگیری از تداخل مسیر ترافیکی با کاربری های حاشیه نسبت به تعیین باند  کندرو در مسیر نیز اقدام گردیده است.
مهندس احمدی در بخش پایانی سخنانش بیان کرد: از دیگر مزایای این محور طراحی سیما و منظر شهری جهت چگونگی شکل گیری نمای شهری و نظام مند نمودن آن می باشد که برای اولین بار در شهر نجف آباد در حال شکل گیری بوده و نیازمند همکاری و مساعدت مردم در تحقق این امر هستیم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.