امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

مغزی نجف آبادی سی و یکمین شهردار نجف آباد

 معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از امضای حکم انتصاب محمد مغزی نجف آبادی - شهردار جدید نجف آباد - از سوی وزیر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا مهدی جمالی نژاد با اعلام این خبر گفت: بر اساس تبصره ( ۳ ) ماده(۸۰ )  قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، انتصاب شهرداران در شهرهای با جمعیت بیشتر از ۲۰۰ هزار نفر و مراکز استان بنا به پیشنهاد شورای شهر و با حکم وزیر کشور صورت می گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در حکم دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی در خصوص انتصاب محمد مغزی نجف آبادی - شهردار جدید نجف آباد - آمده است: امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با درنظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری و به کارگیری خلاقیت و نوآوری در اداره امور شهر، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سیاست های دولت تدبیر و امید میسر شود.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(3 امتیاز , میانگین: 4.7 از 5)  
۱ دیدگاه
 
ir
امین | ۴ سال پیش
تبریک به آقای مغزی
امیدواریم خوش بدرخشند

از ایشان خاطرات خوبی در میمه بر جای مانده است
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.