امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

شهرداری قانونمند، تصمیم گیر و تصمیم ساز

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد دوشنبه ۲۹ مهر ماه ۱۳۹۸ دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور حکم انتصاب محمد مغزی نجف آبادی شهردار جدید نجف آباد را از سوی وزیر کشور تقدیم ایشان نمود.

در این برنامه که مهندس حجت اله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، مهندس مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد،  عیدی محمد طرقی ریاست ومهندس مجتبی گودرزی نایب رییس شورای اسلامی شهر نجف آباد، مهندس پزشکی ریاست شورای اسلامی شهرستان و دبیر شورای اسلامی شهر و ابراهیم رضایی مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری نجف آباد نیز حضور داشتند حکم انتصاب  سی و یکمین شهردار نجف آباد که به امضای رحمانی فضلی وزیر کشور رسیده بود به ایشان تقدیم شد.
شهرداری‌ها پیشران پروژه‌های عمرانی در سطح استان
مهندس حجت الله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در سخنانی از دکتر جمالی نژاد به خاطر وقت گذاری باوجود مشغله وی ، تشکر نمود و عنوان داشت توجه ایشان به شهرداری ها  و امورمرتبط با فعالیتشان قابل تقدیر است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری اصفهان شهرداری‌ها را پیشران پروژه‌های عمرانی در سطح استان دانست و  عنوان داشت : در این شرایط سخت و مبحث تخصیص بودجه‌های عمرانی، استانداری  حمایت‌ها را به سمت شهرداری ها سوق داده تا برای خدمات و انجام پروژه ها با همراهی مردم نیازهایشان را برطرف و تحولی در سطح شهر و جامعه انجام دهند.
غلامی  عنوان داشت که در استان اصفهان ۱۱۱ شهرداری در حال فعالیت هستند که  وی با برشمردن شهرهای مهم استان از نجف آباد به نیکی یاد کرد و شورای منسجم و شهردارقوی را لازمه کار در این شهر دانست.
 معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری اصفهان ضمن تبریک به آقای مغزی و شورای اسلامی شهر عنوان داشت که گزینه بسیار خوبی را انتخاب کرده اند و تبریک می‌گوییم و آرزوی توفیق ایشان و مجموعه شهرداری نجف آباد را داریم.

غلامی در پایان با اشاره به برنامه توسعه دو ساله ابلاغی به استانداری ها  عنوان داشت استانداری اصفهان نگاه خاص و ویژه ای به شهرداری‌ها در این خصوص دارد و ابراز امیدواری کرد حمل و نقل ریلی نجف آباد که تحت عنوان قطار شهری نجف آباد اصفهان یاد می شود هر چه سریعتر به اصفهان پیوند خورده و همچنین درمبحث  گردشگری  و توسعه شهری همچون سنوات قبل با قدرت و انرژی تازه  ادامه یابد.

نجف آباد شهرستانی پویا
مهندس راعی معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان نجف آباد  نیز با اشاره به شناخت از شهردار نجف آباد بر روی شهر و شهرستان نجف آباد و تعامل سازنده ایشان در شهرداری با سایر ارگانها و ادارات نجف آباد عنوان داشت رجای واثق داریم در کارها موفق خواهند بود.

فرماندار با اشاره به  ۱۱۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی که در هفته دولت در شهرستان نجف آباد افتتاح شد عنوان داشت این موضوع  نشان‌دهنده پویایی شهرستان نجف آباد است و وی با اشاره به نشست‌های راهبردی و همدلی و وفاق که بین ادارات و شهرداری رخ داده است ابراز امیدواری کرد شاهد رونق و شکوفایی بیش از پیش در این شهر باشند.
شهرداری قانونمند، تصمیم گیر و تصمیم ساز
دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور نیز ضمن خیرمقدم به ایشان عنوان داشت اینجانب کارم  را از نجف آباد شروع کردم و خاطرات خوبی از نجف آباد در ذهن و خاطر من ثبت شده است.

وی ضمن برشمردن خصوصیات شهردار جدید نجف آباد عنوان داشت کمتر شهردار قانونمندی را در زمان خدمت خویش همچنین ایشان در خاطر دارم که هم قدرت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی و شجاعت در انجام پروژه‌های شهری  را دارا هستند.
وی همچنین در سخنانی با اشاره به خصوصیات شهر نجف آباد و پتانسیل ها و ظرفیت های آن در حوزه های مختلف گردشگری، صنعتی، کشاورزی  و مردم متدین، بازاریان پاکدست و سابقه این شهر در ایثار و شهادت و.. ابراز امیدواری کرد شهردار جدید با انجام امور و فعالیت‌های خاص ، حس تعلق مردم نجف‌آباد را بیش از پیش به شهر خویش افزایش داده و انگیزه و جاذبه هایی برای ایشان در این شهر به وجود آورند.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در پایان سخنان خویش ابراز امیدواری کرد با شجاعت و قانونمندی شهردار جدید در انجام امور، کارهای بزرگ را انشالله با انتصاب ایشان در این شهر شاهد باشیم .

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.