امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه مدیریت بحران شهرداری نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد ، یکشنبه 21 مهرماه 1398، جلسه مدیریت بحران شهرداری در دفتر محمد مغزی نجف آبادی  شهردار نجف آباد با حضورمشاور، معاونین،مدیران مناطق، مدیران عامل سازمانهای مرتبط و مدیران ستادی برگزار گردید.
شهردار دستور جلسه را بررسی و رسیدگی به موارد و مشکلات مناطق در زمان بارندگی ها اعلام نمود و از کلیه معاونین و مدیران مناطق و ستادی خواستند تا در این رابطه ارائه نظر ، پیشنهاد و راه کار نمایند که  در ادامه نیز هر یک از مدیران مناطق اقدامات انجام شده نسبت به مشکلات سال گذشته خود را ارائه نموده ولیست کلیه تجهیزات اقدامات مورد نیاز خود را اعلام کردند.

 در ادامه شهردار محترم نیز با اشاره به سیاست‌های مدیریت شهری نسبت به  جذب آبهای سطحی در کل شهر،  از کلیه اعضای جلسه خواستند تا با  برنامه ریزی دقیق و کاربردی در اینخصوص با محوریت معاونت خدمات شهری را ابلاغ کرد وی همچنین دستور لحاظ کلیه تدابیر لازم در خصوص آمادگی مقابله با هرگونه اتفاق بر اثر ورود به فصل سرما و برگزاری مانور در رابطه با اطلاع یابی آمادگی مدیریت بحران شهرداری را به معاونت خدمات شهری و مناطق شهرداری صادر نمود.
در این جلسه مواردی نظیر رفع کلیه  معضلات و مشکلات مسیل آب  در اسرع وقت، پیگیری در اسرع وقت موارد سامانه 137  و معرفی نماینده مناطق و سازمانها در اینخصوص، هرس درختان در سطح مناطق، لایروبی جوی ها و پل های سطح مناطق، خرید و تجهیز موتور برق و 7 دستگاه لجن و 2 موتور پمپ 4 اینچ، برگزاری جلسه  شورای مدیریت بحران شهرستان با محوریت فرمانداری درخصوص مسیلهای مناطق، همکاری لازم را با مدیریت بحران شهرداری در هنگام وقوع حوادث، تهیه و آماده سازی حداقل 1000کیسه  شن خالی و 500 کیسه شن جهت پیش بینی حوادث بارندگی در اسرع وقت، جمع آوری نخاله های مسیر جوی شا با سنگبری ها و تیرچه بلوکی ها، آماده نمودن ماشین آلات با هماهنگی حوزه معاونت خدمات شهری جهت اصلاح اسیل های غرب، شیفت بندی پرسنل برای حضور در زمان بحران، انتقال کارگاههای جمع آوری ضایعات به جنب کارخانه پسماند و.. مطرح و مصوب و ابلاغ گردید.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.