امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،

استاندار اصفهان: شهرداران باید ساده زیستی را الگوی خود قرار دهند

14 آبانماه 1398

استاندار اصفهان گفت: مسئولان ساده زیستی را الگوی خود قرار داده و صرفه جویی در استفاده از انرژی را مدنظر قرار دهند.

دکتر عباس رضایی در گردهمایی شهرداران استان اصفهان اظهار کرد: مسئولان ساده زیستی را الگوی خود شان قرار دهند و مجاز نیستند هر گونه که می‌پسندند هزینه کنند.

استاندار اصفهان ادامه داد: هیأت مدیره سازمان همیاری‌های شهرداری در فضایی به دور از احساسات و بر اساس قانون به تخلفات احتمالی رسیدگی کنند.

وی در حین تصویب یکی از بندهای صورتجلسه مجمع شورای همیاری شهرداری‌های استان اصفهان پیرامون هزینه سفرهای شهرداران، استاندار متذکر شد: این هزینه باید مطابق آیین‌نامه‌ای باشد که باید تدوین شود.

رضایی افزود: برای تقسیم درصدی از سود میان کارکنان و اعضای هیأت مدیره باید آیین‌نامه‌ای تهیه و بر همان اساس نسبت به پرداخت سهم اقدام شود و پرداخت صرفاً بر اساس درصد و بدون تعیین سقف غیرمنطقی ‌و غیرعادلانه است.

وی اضافه کرد: در فصل زمستان، باتوجه به بارش های ناگهانی باید تمامی تجهیزات لازم به ویژه در مسیرهای سیل در نظر گرفته شود، زیرا سلامت مردم از هر حیث مهم تر است.

استاندار اصفهان خطاب به شهرداران استان تصریح کرد: باید در کاهش آلاینده ها تلاش داشته باشید و ناوگان حمل و نقل عمومی نیز  تقویت شود.

رضایی تاکید کرد: وضعیت بازارهای اصفهان، نجف آباد، خمینی شهر مطلوب نیست لذا سازمان های آتش نشانی و ایمنی  این شهرها باید وارد عمل شوند.

وی خاطر نشان کرد: ساختمان های آسیب پذیر را شناسایی کنید و پیشگیری لازم در خصوص ایمن سازی آنها را  به عمل آورید.

شایان ذکر است در جلسه مجمع شرکت همیاری شهرداری‌ها ۱۵ مصوبه داشت که برخی از مهم‌ترین آن‌ها واگذاری اموال غیرمولد شرکت در راستای سرمایه‌گذاری در قطعه سوم گذرگاه شرق بود.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.