امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه با شورای بازار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، یکشنبه 19 آبانماه 1398، اعضای شورای اسلامی بازار نجف آباد جهت تبریک انتخاب محمد مغزی  نجف آبادی به عنوان سی و یکمین شهردار نجف آباد با وی دیدار و ملاقات نمودند.
در این دیدار ضمن تبریک این انتخاب و آرزوی موفقیت برای ایشان و شورای اسلامی شهر و مجموعه بزرگ مدیریت شهری و  پرسنل و مدیران شهرداری ، مسایل روز شهر و پروژه های عمرانی از جمله پروژه بازار بحث و گفتگو شد و اعضای جلسه نظرات خود را اعلام کردند.

در این جلسه که مهندس سلیمانی مشاور شهردار، مهندس احمدی معاون شهرسازی و معماری، مهندس فاضل معاون امورزیربنائی و حمل و نقل شهری ،بیگدلی معاون خدمات شهری و رضایی مدیر ارتباطات و امور بین الملل نیزحضور داشتند شهردار نجف آباد بر همراهی و همکاری همه مردم شهر در پیشرفت بیش از پیش شهر تاکید و همدلی را بزرگترین شرط موفقیت دانست  و از اعضای شورای بازار برای همفکری و همراهی و جلب مشارکت و نظرات مردم طلب همکاری نمود و در مورد شروع پروژه بهسازی میدان امام (ره)( باغملی) هم مواردی را مطرح کرد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.