امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه هفتگی کشتارگاه با حضور شهردار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، سه شنبه 21 آبانماه یکی دیگر از جلسات منظم هفتگی کشتارگاه صنعتی نجف آباد (بزرگترین کشتاره صنعتی غرب استان اصفهان ) با حضور محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در محل پروژه برگزار گردید .

در این جلسه که مهندس فاضل معاون امورزیربنایی و حمل نقل شهری، مرتضی محمدی ذیحساب شهرداری  ، ابراهیم رضایی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و مدیران مرتبط و پیمانکار نیز حضور داشتند پیرامون مباحث ادارات خدمات رسان بحث و تبادل نظر شد.
محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری از برگزاری جلسات منظم هفتگی در کشتارگاه صنعتی نجف آباد و پیگیری روند اجرایی آن خبر داد و اظهار داشت: برای بهره‌برداری از فاز اول بزرگترین کشتارگاه صنعتی غرب استان اصفهان که  بخش زیادی از بودجه هزینه شده طی رایزنی های گسترده با دفتر مقام معظم رهبری(مدظله)تامین شده است، عزم مدیریت شهری بسیار جدی است و ان شاالله در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

محمد مغزی با اشاره به موارد جلسه مذکور و مباحث ادارات خدمات رسان،  درخصوص گازرسانی به این پروژه بزرگ عنوان داشت : برای انشعاب و لوله کشی  گاز پس از انجام  مناقصه در شرکت گاز استان ، سه کیلومتر ازعملیات لوله گذاری جهت  انتقال گاز به کشتارگاه  انجام شده و ایستگاه گاز در حال انجام و تکمیل می باشد.
مغزی اضافه کرد: همچنین طی جلسات فشرده با توزیع برق استان و شهرستان و با خرید ترانس برق و اتمام عملیات ساختمانی رسماً عملیات برق رسانی به کشتارگاه با تجهیز اداره برق به اتمام می رسد و هم اکنون پست برق ساخته شده و تجهیز آن نیز با خرید تجهیزات درحال نصب و انجام است.
شهردار نجف آباد  درباره آب کشتارگاه نیز گفت: با مذاکرات صورت گرفته با سازمان آبفای استان متعهد به تأمین آب آشامیدنی و مصرفی به اندازه 500 مترمکعب در 24 ساعت شده است و در این راستا از مجموع لوله گذاری 5/5 کیلومتری چهارونیم کیلومتر آن انجام شده و مراحل پایانی و ایستگاه پمپاژ آن در حال انجام اجراست.

مغزی در پایان با اشاره به اینکه  این آب برای مصارف شستشو و شرب در کشتارگاه خواهد بود، خاطرنشان کرد: در خصوص تصفیه خانه کشتارگاه نیز سازه و ساختمان آن به اتمام رسیده است و سازه بستر لجن خشک کن، اتاقک پمپاژ و اتاق فرمان نیز در حال ساخت و  تجهیزاتش در حال نصب می باشد.
وی تصریح کرد: این تصفیه خانه دارای ظرفیت 800 متر مکعبی بوده  و پساب کشتارگاه نیز پس از عبور از تصفیه خانه با پمپاژ به یک مخزن با ژئوممبران عایق بندی شده  به روش آبیاری ثقلی به مصرف فضای سبز زمینهای اطراف کشتارگاه می رسد.
( آبیاری ثقلی روش جدید آبیاری  است که در آن به جای تامین فشار با پمپ، انرژی لازم از اختلاف ارتفاع سطح آب  در ابتدا و انتهای زمین بدست می آید)

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.