امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

کمی آهسته تر آرام جانم می رود

رانندگان با رعايت ايمني هنگام رانندگي مواظب پاكبانان باشند

شهردار نجف آباد با اشاره به وقوع چند حادثه رانندگي طي ماه هاي اخير براي پاكبانان اين شهر و بروز تصادف پاكبان ديگري در هفته گذشته حين انجام وظيفه، از رانندگان خواست تا با رعايت سرعت مطمئنه در داخل شهر در نظر داشته باشند که این افراد در معابر شهری در حال انجام وظیفه هستند و در رانندگی دقت بیشتری داشته و مراقب پاكبان ها باشند.

محمد مغزی نجف آبادی  در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آبادبا بیان اینکه  زیبایی، پاکیزگی شهر و افتخار تمیزی شهر نجف آباد را مدیون پاکبانان هستیم افزود: با توجه به تكرار تصادف براي پاكبانان در شهر نجف آباد طي ماه هاي اخير و قصورر رانندگان در اين حوادث، ضروريست تا آنها هنگام رانندگي با رعايت موارد ايمني به ويژه در صبح زود هنگام و فعاليت پاكبانان براي رفت و روب مواظب آنها باشند.
شهردار نجف آباد  بیان داشت هفته گذشته يكي ديگر از پاكبانان نجف آباد که دوفرزند چهارساله و دوساله داشت حين انجام وظيفه در محدوده منطقه يك شهرداري به دليل برخورد پیکان وانت به او دارفانی را بدرود گفت ، وی این ضایعه دلخراش را به بازماندگان تسلیت عرض نمود و برای بازماندگان و خانواده‌ گرامی‌ این پاکبان سختکوش، آرزوی صبر و شکیبایی داشت .

شهردار نجف آباد عنوان داشت هرچند پاکبانان و مسئولان مرتبط تلاش می‌کنند همه موارد ایمنی از جمله لباس شبرنگ و .. را رعایت کنند اما گاهی اوقات موارد خاصی پیش می آید که قابل پیش‌بینی نیست، وی از پاكبانان نيز خواست تا هنگام انجام وظيفه براي پاكيزه سازي شهر با جدیت بیشتر موارد ايمني را رعایت نمایند .
مغزی با اشاره به حادثه تصادف مینی بوس با یک پاکبان در محدوده پارک کوهستان  و شکستگی دست و پای وی عنوان داشت پاكبان جوان دیگری نیز كه از نيروهاي قراردادی مدیریت پسماند شهری نجف آباد در تیرماه سال گذشته حين انجام وظيفه در تقاطع غیرهمسطح شهیدان حجتی به دليل برخورد يك خودرو پراید  با او، جانش را از دست داد .
شهر نجف آباد235281 نفر جمعيت ثابت دارد كه بیش از 350 پاکبان در آن به فعالیت مشغول هستند.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.