امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

مرگ دلخراش زن جوان با دستگاه خمیرزن برقی

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد از مرگ دلخراش زن جوان با دستگاه خمیرزن برقی خبر داد

شنبه ۲۸ تیرماه ساعت ۷:۲۳ فردی از وقوع یک حادثه در یک کارگاه مواد غذایی در شهرک صنعتی شماره ۲ نجف آباد به سامانه ۱۲۵ خبر داد. که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره دو به محل اعزام شدند.

احمد هادی معاون عملیات سازمان که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در این حادثه خانم جوانی در یک کارگاه مواد غذایی در حال کار با دستگاه خمیرزن برقی بوده که در یک لحظه مقنعه نامبرده به پره های دستگاه گیر کرده و باعث شکستگی گردن او می گردد و متاسفانه در این حادثه فرد مورد نظر جان خود را از دست می دهد.

هادی دراین باره افزود: همه ساله در اثر عدم رعایت موارد ایمنی هنگام کار با دستگاه های صنعتی شاهد بروز حوادث ناگواری هستیم که اگر مسئولین ایمنی کارخانه و کارگاه ها نسبت به انجام آموزش های لازم به پرسنل خود اقدام نمایند آمار این حوادث به حداقل خواهد رسید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
۸ دیدگاه
 
ئئئ | ۷ سال پیش
این هم از حجاب
۰
۰
 
 
ir
علی | ۸ سال پیش
چیزی که در نجف آباد زیاد دیده می شود عدم نظارت کافی بازرسین اداره کار می باشد. باید بیشتر به کارگاهها سرکشی کنند و سلامت کارگرها رو به کارفرماها گوشزد کنند تا شاهد این اتفاقها نباشیم.
۰
۰
 
 
ir
محمود محبی زاده | ۱۰ سال پیش
با سلام سایت شماظاهری بهتر نیازدارد.ب
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.