امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شهرداری نجف آباد میزبان خواهرخوانده ای از نجف اشرف

مشارکت و تعاملات شهرداری‌های نجف اشرف با نجف‌آباد افزایش می یابد

شهردار نجف گفت: آماده همکاری دو جانبه در بخش های مختلف حیطه وظایف شهرداری دو خواهرخوانده بوده و از این مراودات سازنده با کمال ارادت استقبال می‌کنیم.

عدی عبد الصاحب طویر الخالدی شهردار نجف در دیدار با مسئولین بلندپایه شهری، نجف آباد را خواهرخوانده با ارزش، پرافتخار و تأثیرگذار دانست و ضمن تقدیر از روح‌های آزاد و معنوی اهالی این شهر، از میزبانی و استقبال ویژه شهرداری نجف آباد تشکر نمود.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد شهردار نجف در سخنانی پس از تشکر صمیمانه از ضیافت میهمانی شهرداری نجف‌آباد و معرفی هیأت همراه شامل مدیر شهرداری‌ها در استانداری نجف اشرف، شهردار کوفه و..  مهمترین وظایف و حدود اختیارات نهاد شهرداری در کشور عراق و شهر نجف را اجرای زیرساخت های زیباسازی، عمرانی خدماتی، آماده سازی همه جانبه انواع خدمات شهری جهت پیاده روی اربعین و.. دانست و خاطر نشان کرد مجموعه تحت مدیریت وی در گام نخست پس از تدوین تفاهمنامه نهایی و تدوین فاز اجرایی حیطه شهرداری، کلیه موارد مطرح شده در این جلسه را مطابق با خواست و برنامه های مجموعه مدیریت شهری در نجف اشرف دانست و ابراز امیدواری کرد در همایش جهانی اربعین بهترین تعامل و مشارکت در راستای خدمت به زائرین محترم صورت گیرد.

عبد الصاحب طویر اضافه کرد: مدیران دو خواهرخوانده می کوشند تا در نخستین اربعین حسینی پیش رو، زمینه های نوین و عملی را میان دو شهر نجف و شهر نجف بگشاییم، کما اینکه پیش از این همکاری‌هایی را با شهرداری تهران، قم و مشهد آغاز کرده‌ایم که با توجه به پیشنهادهای مطرح شده در این دیدار و تعداد بالای زائران و علاقمندان حضور در کاروان اربعین حسینی از شهر نجف آباد نیازمند عقد تفاهمنامه عملی و تدوین فاز اجرایی در راستای تقویت زیرساخت‌های لازم برای میزبانی شایسته از آنها در شهر نجف هستیم.

شهردار نجف تصریح کرد: همانطور که از شناخت نجف‌آباد در عرصه های گوناگون چون صنعت، بهداشت و درمان، فرهنگی مذهبی تشیع و.. حاصل شد افق پیش رو در باب تعاملات ساختاری و مشارکت های پیشبینی شده در  عرصه‌های مختلف مدیریت شهری را مهم و بر افزایش  آگاهی‌ها و دانش‌های متقابل دو شهر تأکید نمود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.