امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

۱۲ ساعت نبرد با آتش

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد از حریق انبار علوفه دامی خبر داد
حریق انبار علوفه دامی واقع در جاده نجف آباد فولادشهر به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره ۱ ، ۲ ، ۳ و ۴ به محل اعزام شدند.

احمد هادی معاون عملیات سازمان که در محل حریق حضور داشت در این باره افزود: با توجه به حجم آتش و میزان علوفه ای که طعمه حریق شده بود بلافاصله از آتش نشانی های شهرهای اطراف نیز درخواست کمک گردید که در این میان آتش نشانی خمینی شهر با اعزام تانکر پشتیبان و جوزدان با یک دستگاه اطفائیه کمک زیادی در امر اطفاء حریق به این سازمان نمودند هادی گفت: پس از درخواست و اعزام دو دستگاه لودر از شهرداری نجف آباد و جابجایی علوفه ها به اطفاء حریق کامل آن اقدام شد در این عملیات نفسگیر که حدود ۱۲ ساعت به طول انجامید حدود ۱۵ نفر از نیروهای عملیاتی آتش نشانی به همراه ۴ خورو اطفائیه و آبرسان حضور داشتند. ایشان در ادامه افزود: تعدادی از دام ها که نزدیک به حریق بودند نیز نجات داده شدند و در حریق فوق حدود ۱۷۰ تن علوفه دامی دچار خسارت گردید که علت حریق در دست بررسی می باشد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 2.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.