امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

 نجف آباد در مسیر جریان خدمت/ مدیریت واحد درسازمان آرامستان های شهرداری نجف آباد

به گزارش اداره ارتباطات امور بین الملل شهرداری نجف آباد ابراهیم زارعان مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری نجف آباد با بیان اینکه به دنبال تغییر و تحولات در آرامستان های شهر نجف آباد هستیم، گفت افتتاح آرامستان نجف آباد از سال 1355 با دفن  یک متوفی به نام مرحوم ابراهیمی شروع گردیده و در نظر بوده که  نام آرامستان را ابراهیمیه یا حتی نامی نزدیک به همین عنوان نام گذاری کنند. ولی بعد از شروع دفن متوفیان درسال 1355 و افتتاح قطعه شهدا درسالهای بعد، این آرامستان با عنوان جنت الشهدا نام گذاری و بکار خود ادامه داده است.

وی افزود پس از تکمیل ظرفیت آرامستان قدیم بعداز گذشت بیش از چهل و پنج سال از دفن متوفیان، زمینی ده هکتاری در مجاورت خزانه شهرداری در سال1389 به عنوان آرامستان جدید نجف آباد افتتاح و آماده دفن متوفیان گردید.

 زارعان ادامه داد درحال حاضر نزدیک به شش هزار و چهار صد حفره قبر در محل مذکور آماده و قریب به دو هزار و دویست نفر در قبور ذکر شده در آرامستان جدید مدفون گردیده اند.

????مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری نجف آباد افزود بیش از بیست و هفت هزار نفر متوفی درآرامستان قدیم دفن شده اند.

ایشان ادامه داد آرامستان قدیم و جدید یزدانشهر، آرامستان صالح آباد و امیر آباد به نوعی زیر مجموعه سازمان آرامستان های شهرداری نجف آباد قرار می گیرند که درسالهای گذشته به صورت هئیت امنایی اداره می شدند و با توجه به تصویب سازمان آرامستانها توسط وزارت کشور همگی تحت  نظارت شهرداری و آرامستان قرار خواهند گرفت.

ابراهیم زارعان مشکل اساسی در آرامستان صالح آباد، امیرآباد را ناشی از دفن متوفیان در ملک شخصی عنوان کرد و افزود در حال برنامه ریزی جهت آرامستان مرکزی و مدیریت واحد مجموعه در سازمان آرامستان‌های شهرداری نجف آباد هستیم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.