امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نجف آباد در مسیر جریان خدمت

بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری نجف آباد نسبت به بودجه سال جاری ۴۳% رشد داشته است

عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد بودجه جاری و عمرانی پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری نجف آباد را با ۴۳ درصد رشد ۸۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد با اعلام رشد ۴۳ درصدی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال جاری گفت بودجه سال آینده ۸۴۶ میلیارد تومان پیشنهاد شده است که  ۳۳/۵ درصد آن بودجه جاری و ۶۶/۵ درصد آن بودجه عمرانی است.

وی یکی از ویژگی های خاص بودجه سال ۱۴۰۲ را همچون سال ۱۴۰۱ تقسیم ارزش افزوده و آلایندگی ها بین مناطق به نسبت جمعیت هر منطقه بر شمرد و گفت تلاش کردیم بودجه پیشنهادی را در زمان مقرر به شورای اسلامی تقدیم کنیم تا شورای محترم فرصت لازم جهت بررسی و اعلام نظر داشته باشد.

????امامی در ادامه درآمدهای حاصل از اجرای ماده ۱۰۱ قانون شهرداری را معادل ۱۶/۱۹ درصد از کل بودجه و درآمد حاصل از فروش اراضی و املاک شهرداری را معادل ۸/۱۵ درصد از کل بودجه و درآمد حاصل از ارزش افزوده کالا و خدمات را معادل ۴۴/۹ درصد از کل بودجه و درآمد حاصل از واریز آلایندگی را معادل ۸/۲۷ درصد از کل بودجه و درآمد حاصل از سایر کدهای درآمدی و کوششی و محلی را معادل ۲۲/۵ درصد از کل بودجه اعلام کرد.

امامی در ادامه میزان بودجه شهرداری مرکزی را معادل ۲۸ درصد از کل بودجه و بودجه شهرداری منطقه یک را معادل ۱۴/۷۷ درصد از کل بودجه و بودجه شهرداری منطقه ۲ را معادل ۱۳/۷۱ درصد از کل بودجه و بودجه شهرداری منطقه ۳ را معادل ۹/۱۰ درصد از کل بودجه و بودجه شهرداری منطقه ۴ را معادل ۹/۳۳ درصد کل بودجه و بودجه شهرداری منطقه ۵ را معادل ۸/۲۷ درصد از کل بودجه و بودجه سازمان های شهرداری را معادل ۱۴/۳۰ درصد از کل بودجه اعلام کرد.

ایشان در پایان افزود بودجه را طوری تنظیم کرده ایم که کمترین انحراف را از برنامه داشته باشیم و ناچار به تقدیم لایحه به شورا نشویم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.