امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد :

مجموعه اقدامات جریان فرهنگی شهر نجف آباد در برگزاری بیش از 2000 برنامه

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد اظهار داشت: «بسیاری از مدیران بر این باورند که شهرداری به عنوان مجموعه ای با کارکردهای عمرانی و خدماتی باید فعالیت کند  ولی در نجف آباد از ادوار گذشته به جریان فرهنگی نگاه ویژه ای شده است و در حال حاضر نیز به لطف خداوند شاهد گسترش فعالیت ها در مباحث فرهنگی ، اجتماعی، ورزشی،گردشگری،مذهبی و ... نیز هستیم .

علیرضا خاکسار گفت: برخی معتقدند که شهرداری به دلیل داشتن توان مالی امکان انجام این حجم گسترده از فعالیت های فرهنگی و هنری را در چند سال اخیر پیدا کرده ولی واقعیت این است که تمامی این اقدامات با مدیریت هزینه ها اما در عین حال با بالاترین پشتوانه مردمی ، فکری و مدیریتی برنامه ریزی و عملیاتی شده است .
استفاده از ظرفیت های بومی شهر نجف آباد در اجرای برنامه ها
مهندس خاکسار بیان داشت: تاکید ویژه ای بر استفاده از ظرفیت های مردمی، هنرمندان و بخش خصوصی در انجام امورات فرهنگی شهر داریم که این موضوع به صورت ویژه در فعالیت های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی محقق شده و شاهد استقبال بسیار خوب اقشار مختلف از این اقدامات در سطح مناطق پنج گانه هستیم.
خاکسار از جوانان هنرمند و خوش ذوق به عنوان یکی از مهم ترین پتانسیل های شهر نجف آباد یاد کرد و گفت : در طول این 18 ماه بیش از 2000 برنامه در سطح مناطق پنجگانه داشته ایم که حدود 700 هزار نفر از این برنامه ها و رویدادها استفاده نموده اند که در این برنامه ها با بیش از 150 گروه ، ارگان دولتی و غیر دولتی ،تشکل های مردم نهاد ،مساجد و هئیات مذهبی، مراکز فرهنگی ، پایگاه های بسیج مردمی  و ... مشارکت داشته ایم .
علیرضا خاکسار از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص توصیف فرهنگ جامعه به هوا یادی کرد و گفت: آلودگی فرهنگی همه اقشار را تحت تاثیر قرار می دهد و در این میان با توجه به گسترش فضاهای مجازی مشکلات فرهنگی بیش از پیش تشدید شده که امیدواریم با مجموعه اقداماتی که در دست اجرا قرار گرفته، شاهد کاهش این معضلات باشیم.
وی گفت : در شرایطی که شاهد کم کاری برخی ارگان های مسئول در این زمینه هستیم، سازمان با پشتوانه حمایت مردمی اقدامات خود را در حدود ۱۰ زمینه مختلف همچون خانواده، فرهنگ شهروندی، گردشگری ، نهج البلاغه ،  کتاب و کتابخوانی، تفریح و نشاط اجتماعی و رسانه تدوین و عملیاتی کرده است.
حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر از سازمان قابل تقدیر می باشد
مهندس خاکسار خاطر نشان کرد: کارهای خوب صورت گرفته را باید ماحصل عنایت ویژه و حمایت های همه جانبه مجموعه شورای ششم به سازمان دانست که مصداق آن را می توان در حضور حداکثری اعضا در برنامه ها و جشن ها مشاهده کرد و همچنین تلاش های شبانه روزی تمامی پرسنل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی در کنار دیگر مجموعه های مرتبط در شهر که نقش بسیار ارزشمند و پررنگی داشته و دارد.
 در پایان خاکسار از حمایت های مجموعه شهرداری ، اعضای محترم شورای اسلامی شهر برای انجام این گونه اقدامات تقدیر و تشکر نمود .


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.