امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خدمتی ماندگار از جریان خدمت نجف‌آباد؛

بزرگترین و مجهزترین خانه کشتی استان اصفهان در نجف‌آباد افتتاح می‌شود

  شهردار نجف آباد گفت: با همت جهادی خادمان مردم در مجموعه شهری نجف‌آباد، بزرگترین و مجهزترین خانه کشتی استان اصفهان و یکی از ده خانه کشی برتر کشور در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد، عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد از افتتاح بزرگترین و مجهزترین خانه کشتی استان اصفهان با امکاناتی ویژه نظیر سالن تخصصی با ظرفیت 4 تخته تشک، خوابگاه اختصاصی، سالن بدنسازی و آمادگی جسمانی  در نجف آباد خبر داد.

شهردار نجف آباد با اشاره به پایین بودن سرانه استاندارد ورزشی و کمبود فضاهای تخصصی در منطقه پنج شهرداری نجف آباد تصریح کرد: مجموعه شهری نجف‌آباد پس از بررسی و برگزاری جلسات ویژه این حوزه، مجموعه واقع در خیابان مطهری شمالی بلوار باغ علوی را در راستای افتتاح مجموعه ورزشی ایثار شهرداری نجف آباد را تعیین و پس از طی مراحل اداری و قانونی لازم، تحویل آن به سرعت انجام پذیرفت که به زودی در قالب یک مجموعه ورزشی تخصصی به شهروندان و علاقه‌مندان ورزش این منطقه تقدیم خواهد شد.

امامی با تأکید بر تأمین زیرساخت‌های ورزشی برای بهبود روحیه عمومی شهروندان و ارتقای سلامت جسم و روح جامعه به عنوان یکی از وظایف خادمان مردم در مجموعه شهرداری گفت: فاز نخست  بهره‌برداری از مجموعه ورزشی ایثار شهرداری به مساحتی بیش از ۲۰۰۰ متر فضای مفید ورزشی علاوه بر سالن تخصصی کشتی با امکاناتی منحصربه‌فرد و تخصصی  چون مطب پزشکی ورزشی، سونا خشک، سالن ورزش بیلیارد و تنیس روی میز، مجموعه و کلاس های آموزش ورزش حرفه ای، تالار تخصصی ماساژ، فروشگاه  و مشاوره تجهیزات ورزشی، بوفه، ورزش های رزمی  و.. در قالب مجهزترین خانه کشتی استان و یکی از ده سالن و خانه تخصصی کشتی کشور جهت استفاده مردم فهیم منطقه افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(3 امتیاز , میانگین: 3.3 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.