امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تحقق خواسته دیرینه شهروندان

جاده نجف آباد-جوزدان آسفالت می شود!

مهندس موسویان معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری از تحقق علمی و ویژه  یکی از مهمترین خواسته های شهروندان در حوزه آسفالت شهری در محور نجف آباد_ جوزدان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد مهندس سیدرسول موسویان با اشاره به وجود مشکلات عدیده حمل و نقل، ترافیکی و عدم استاندارد لازم آسفالت محور مواصلاتی نجف آباد به جوزدان و درخواست شهروندان فهیم و صبور نجف آباد و در راستای نهضت جریان خدمت مجموعه شهرداری نجف آباد، عملیات لکه گیری و اجرای آسفالت این معبر در حریم نجف آباد آغاز و تا یک ماه آتی به شهروندان تقدیم خواهد شد.

 موسویان ضمن تأکید بر انجام پروژه ها با کیفیت و اصول استاندارد فنی و عمرانی، افزود در این پروژه پس از برگزاری جلسات مشورتی، در نهایت مقرر شد با مشارکت گروه تخصصی دانشگاه صنعتی اصفهان پس از بررسی کلی و مقدماتی از لحاظ زیرسازی، تعریض و اصلاح و در نهایت شیوه اجرای استاندارد شهری و نوین، مسیر حدود سه کیلومتری حد فاصل میدان پنجم اسفند تا حریم شهری نجف آباد به عرض ۷ متر لکه گیری و سپس آسفالت ریزی شود.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری در تشریح مختصات اجرای این پروژه گفت در سیستم عمران شهری و بخش پوشش راه های مواصلاتی مسیر و جاده های خارج از محدوده ، بی کد تعریف شده که مالکیت و پوشش امور کلی آن  از وظایف شهرهای مجاور خارج بوده و در چهارچوب وظایف و مدیریت وزارت راه و شهرسازی تعریف می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد ؛ با عنایت به درخواست های متعدد شهروندان، نابسامانی زیرسازی، معضلات ، حوادث رخ داده و وجود گره های ترافیکی عبوری مجموعه مدیریت شهری با محوریت معاونت زیربنایی پروژه آسفالت این مسیر را در دستور کار قرار داده و به امید عنایت الهی پس از انجام لکه گیری و زیرسازی محور، عملیات اجرایی آسفالت اصولی تا یک ماه آینده انجام خواهد شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(3 امتیاز , میانگین: 3.3 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.