امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

یک انحراف دو کشته و زخمی / دوره آموزشی آشنایی با بیماری دیابت

یک انحراف دو کشته و زخمی
 روز پنج شنبه مورخ 98/5/17 در ساعت12:48طی تماس تلفنی با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی برخورد یک دستگاه خودروی تویوتا با درخت در بلوار شهید حجتی  گزارش شد.پس از اعزام خودروهای نجات آتش نشانی به محل حادثه مشخص شد که هر دو خانم سرنشین خودروی مذکور دچار مصدومیت شدید شده اند.

اصغر مهدی پور رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد در این خصوص اظهار داشت : متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان خودروکه خانم 38 ساله ای بود به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.
وی افزود: با توجه به افزایش حوادث جاده ای رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی از ضروریات است.

دوره آموزشی آشنایی با بیماری دیابت برگزار شد
برگزاری دوره آموزشی آشنایی با بیماری دیابت ،انواع آن و باور های غلط با همکاری انجمن خیریه دیابت جنان  و توسط کارشناسان  آن انجمن در محل ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی در تاریخ 14/5/98 برای جمعی از پرسنل مجموعه جهت آگاه سازی و پیشگیری از این بیماری برگزار گردید.
در این دوره مباحث دیابت چیست؟، انواع دیابت، عوامل خطر دیابت نوع 2 ، علائم هشدار دهنده ابتلا به دیابت ، تشخیص دیابت، آشنایی با گروه های غذایی، توصیه های غذایی بیماران دیابتی... بررسی و آموزش داده شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.