امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

مراسم تجلیل از کتابداران مجموعه های فرهنگی و کتابخانه های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ شهردار نجف آباد با مسئولین و کتابدارن مجموعه های فرهنگی شهرداری دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار صمیمانه که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در محل تالار فرزانگان فرهنگسرای خارون برگزار شد عبدالرسول امامی شهردار و مهندس صادقی مشاور عالی شهردار با کتابداران به بحث و گفتگو پرداختند.
مراسم تجلیل با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و با پخش کلیپ معرفی عملکرد سازمان در ده رویکرد اصلی ادامه یافت. معارفه حاضرین با بیان مباحثی چون موارد مورد نیاز مجموعه‌ها، موانع خدمات رسانی بهتر از لحاظ زیرساختی و نرم افزاری، مشکلات موجود در فضای کاری هریک از حاضرین، پرداخت ویژه به عوامل افزایش بهره‌وری مراکز، تبدیل وضعیت استخدامی، تغییر و اصلاح فضای کالبدی در جهت بهبود خدمات رسانی، تغییر و بروز رسانی امکانات مراکز و .. از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بودند.
صادقی مشاور عالی شهردار نیز ضمن برشمردن تاثیر برنامه‌های فرهنگی در کاهش معضلات شهری و فرهنگی بر تقویت سلسه مباحثی چون زندگی به سبک بهشت، پرداخت بیشتر به مقوله ورزش همگانی و افزایش اقبال شهروندان به این امر مهم تاکید نمود.
خاکسار مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی نجف آباد نیز در بخش دیگر این جلسه به مهمترین برنامه های تدوین شده سازمان، بحث تخصص و تعهد در پرسنل، قدرشناسی فرصت خدمت رسانی به مردم، برشماری ویژه برنامه‌های مناسبتی پیش رو، تشریح طرح های کوتاه مدت و بلند مدت فرهنگی، تبیین مراحل تحقیق اطلس فرهنگی شهر و پیوست های فرهنگی مراکز اشاره داشت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.