امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
قهرمانی تیم کاشی نیلو و نائب قرمانی شهرداری

برگزاری دوره مسابقات فوتسال پرسنل ادارات شهرستان نجف‌آباد / عکس و فیلم

دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰، مسابقات فوتسال پرسنل ادارات با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال به اتمام رسید.

در این مسابقات که به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر و روز حماسه وایثار نجف‌آباد پیش‌بینی و به میزبانی سالن ورزشی یزدان‌پاک انجام شد، پس از قرعه‌کشی و گروه‌بندی تیم‌های شرکت کننده و رقابت‌های گروهی، سرانجام تیم‌های بیمارستان محمد منتظری و شرکت پسماند شهری به دیدار رده بندی و تیم‌های کاشی نیلو و شهرداری نجف‌آباد به دیدار فینال راه پیدا کردند.

در دیدار نخست تیم فوتسال بیمارستان منتظری با شکست ۳بر۱ تیم شرکت پسماند به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافت‌.
پس از اجرای برنامه‌هایی به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، و با حضور موسی مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد، خزائلی مسئول پسماند، خاکسار مدیر عامل و ذاکری معاون سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد، موحد رئیس اداره ورزش و جوانان، حسینی مدیر منطقه چهار، و دیگر مدیران شهری... دیدار نهایی این سری مسابقات برگزار و طی دیداری نزدیک و پرهیجان، تیم کاشی نیلو با نتیجه ۳بر۲ پیروز و به عنوان قهرمانی این سری مسابقات دست یافت.
سخنرانی مباشری فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد، اهداء جام قهرمانی به تیم‌های اول تا سوم، و تقدیر از اداره آموزش و پرورش نجف‌آباد به عنوان تیم‌ اخلاق، احسان همت نژاد از تیم نیروی انتظامی، رسول صادقی از تیم شهرداری نجف‌آباد، فیروز حبیب الهی از تیم بیمارستان فاطمه الزهرا(س) به عنوان بهترین بازیکن و کریم خزائلی زاده از تیم شهرداری نجف‌آباد به عنوان آقای گل مسابقات از بخش های دیگر این اختتامیه بود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.