امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

آیین تجلیل از قهرمانان نجف‌آبادی عضو تیم ملی اسکیت فری استایل جمهوری اسلامی ایران

مراسم تجلیل  از افتخار آفرینان نجف آبادی عضو تیم ملی اسکیت فری استایل جمهوری اسلامی ایران با حضور شهردار و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد در تالار فرزانگان فرهنگسرای خارون برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد در مراسمی چهارشنبه 21 تیرماه 1402 از تیم ملی اسکیت فری استایل ایران که به مربیگری احسان حبیب آبادی و پنج ورزشکار نجف آبادی با هدف آمادگی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ در مسابقات کاپ جهانی فری استایل ایتالیا حاضر شد، و توانست ۴ مدال طلا (رومینا سالک در بخش زیر ۱۹ سال بانوان، سبحان خسروانی در بخش زیر ۱۹ سال آقایان و رضا لسانی در بخش بالای ۱۹ سال آقایان)، یک نقره(محمد امین عباسیان در بخش بالای ۱۹ سال آقایان) و ۲ برنز(امیرمحمد سواری در گروه بالای ۱۹ سال آقایان و ترانه احمدی در بخش بالای ۱۹ سال بانوان) را از آن خود کند تجلیل شد.
قهرمانان نجف آبادی تیم ملی اسکیت نمونه درخشان اثبات "من می توانم" هستند
شهلا محمودیان  عضو شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن تبریک کسب افتخار و درخشش ورزشکاران جوان نجف آبادی از سلامت روح به عنوان بزرگترین داشته جوان موفق یاد کرد که این مهم تنها با تقویت و پرورش جسم با انجام ورزش در تمامی سطوح به ویژه سطح قهرمانی مسیر می گردد.

وی دانش فنی انجام کار صحیح و انگیزه مضاعف را به عنوان دو عامل مهم در موفقیت ورزشکاران در سطوح جهانی و بین المللی دانست که افتخارآفرینان نجف آبادی تیم ملی فری استایل با بهره گیری از مربیان شاخص و دلسوز نمونه ای موفق از بکارگیری اصولی این دو عامل اساسی هستند. عضو شورای اسلامی شهر نجف آباد رفع مشکلات متعدد در مسیر رو به جلو این قهرمانان را در دستور کار مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر دانست و ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک موارد و مشکلات نیز مرتفع گردد.
کسب افتخارات جهانی تنها با تأمین سخت افزار و نرم افزار حرفه ای میسر است
دکتر محمد امین موحد رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد ضمن تشریح چگونگی انتخاب و روند اعزام قهرمانان نجف آبادی تیم ملی فری استایل، گفت باید با افتخار اعلام کرد شهر طلایی ورزش ایران با بهره گیری از سخت افزار تخصصی مانند زیرساخت های استاندارد و حرفه ای اسکیت مانند سالن موهبت مجموعه ورزشی آزادی و نرم افزار ارزشمند که همانا مربیان بومی، طراز اول و سطح جهانی است همواره محل پرورش و معرفی قهرمانانی چون اعضای تیم ملی اسکیت فری استایل جمهوری اسلامی ایران است.

وی از برگزاری اردوی تیم ملی فری استایل در نجف آباد به عنوان انگیزه ورزشکاران در کسب نتایج درخشانی همچون مسابقات کاپ جهانی فری استایل ایتالیا یاد کرد و از آمادگی کامل اداره ورزش و جوانان در حمایت هرچه بیشتر قهرمانان و ورزشکاران خبر داد.
توجه واقعی به زیرساخت ها و دیدگاه همراه مدیران شهری عامل اصلی کسب نتایج قهرمانان نجف آبادی است
احسان حبیب آبادی مربی تیم ملی اسکیت فری استایل گفت برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی از یک شهرستان بیش از دو ورزشکار در عرصه مسابقات جهانی حاضر و موفق به کسب مدال های رنگارنگ و رکورد شکنی شده اند که این افتخار مایه مباهات و غرور تمامی فعالین امر ورزش در شهرستان است.

وی ضمن قدردانی از برگزاری مراسم تجلیل، این گونه قدرشناسی ها را روحیه ساز و انگیزه دهنده در راستای تکرار قهرمانی و کسب افتخارات در دیگر مسابقات جهانی و بین المللی دانست.
حبیب آبادی نگاه مثبت و همراه مدیران شهری و اداره ورزش و جوانان را از مهمترین داشته های این مقطع دانست که نقش مهم و اثرگذار آن به خوبی در کسب قهرمانی های ورزشکاران نجف آباد مشهود و بارز است. وی از پیش بینی زمین تخصصی فری استایل در مجموعه تفریحی بوستان زندگی شرقی به عنوان دیگر زیرساخت منحصربفرد شهرداری نام برد و ابراز امیدواری کرد این گونه خدمات صادقانه در رونق و اعتلای ورزش قهرمانی در نجف آباد مفید واقع شوند.
تأمین زیرساخت و حمایت همه جانبه ورزش قهرمانی و همگانی از رسالت های اجتماعی و مهم شهرداری است
عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد نیز از قهرمانان نجف آبادی عضو تیم ملی اسکیت فری استایل جمهوری اسلامی ایران با عبارت "فرزندان ایران" تجلیل کرد و کسب مدال افتخار در مسابقات جهانی را اوج موفقیت یک ورزشکار حرفه ای و مایه افتخار خانواده، جامعه ورزشی شهرستان و عموم ایرانیان علاقمند به ورزش دانست که با کسب هر افتخار و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخاری بر افتخارات ورزشی خویش اضافه می کنند.

امامی از تأمین و تجهیز زیرساخت های ورزشی با توزیع عادلانه در مناطق شهری به عنوان یکی از رسالت های مجموعه مدیریت شهری در تقویت ورزش قهرمانی یاد کرد و افزود حمایت همه جانبه ورزشکاران نجف آبادی، افتخارآفرینی پرغروری مانند تیم ملی اسکیت فری استایل به همراه داشته که در نهایت باعث افزایش سلامت جسم و روح جامعه و ارتقاء نشاط اجتماعی می شود.
در پایان این آیین پس از صحبت قهرمانان تیم ملی و بیان مشکلات و خواسته های آنان، با اهدای لوح سپاس و حایزه نقدی از افتخارآفرینان نجف‌آبادی عضو تیم ملی اسکیت فری استایل جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.