امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

شهرداری نجف آباد میزبان نشست بررسی وضعیت باغ‌های بانوان استان اصفهان

چهارشنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲ شهرداری نجف آباد در تالار فرزانگان فرهنگسرای خارون میزبان نشست بررسی وضعیت عملکرد و کارکرد تخصصی باغ‌های بانوان استان اصفهان بود.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد در این نشست که به ریاست خانم سرلک سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان و حضور آخوندی رئیس شورای اسلامی شهر، مهندس امامی شهردار نجف‌آباد، جعفرزاده معاون عمرانی فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، مدیران ستادی و فرمانداران، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار و بوئین میاندشت تشکیل شد مهمترین موارد پیرامون عملکرد باغ‌های بانوان استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد در سخنانی ضمن گرامیداشت فاطمیه، از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان نمونه و الگوی زنان آزاده و ولایی یاد کرد و توفیق خدمت شایسته به بانوان جامعه اسلامی را عنایتی ویژه و ارزشمند از جانب خداوند متعال دانست. وی ضمن ارائه مختصری از فعالیت های مجموعه مدیری شهری نجف آباد، امکانات، زیرساخت و بخش های خدمات رسان مجموعه تفریحی باغ بانوان نجف‌آباد، از توجه ویژه شهرداری نجف آباد به بحث حوزه نشاط اجتماعی بانوان به عنوان اولویت مهم و اساسی یاد کرد و افزود با تسهیل موانع و رفع مشکلات حال حاضر این بخش مهم از خانواده، بزرگترین موارد جامعه مرتفع می گردد.

اسماعیل آخوندی رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد با تأکید بر پرداخت جامع کلیه بخش‌های شهر به مسائل بانوان جامعه، سعادت غایی شهر و اجتماع را در گرو سلامت روح و جسم بانوان دانست. ایشان از مورد هجمه گرفتن بانوان توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نشانه اهمیت والای این بخش تأثیرگذار در تربیت صحیح نسل شایسته یاد کرد و افزود خادمین مردم در مجموعه مدیریت شهری نجف آباد با تدوین قوانین و تصویب مباحث مرتبط با این حوزه تمامی تلاش خود را معطوف بر ایجاد بستر مناسب در تعلیم و پرورش آموزه های فاخر در این جامعه هدف نموده است.

سرلک سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان توجه ویژه به مبحث افزایش شور و نشاط بانوان جامعه را هدف اصلی قلمداد کرد و گفت باغ های بانوان هر شهر به فراخور فرهنگ، اقلیم و علایق گروهی بانوان آن محدوده طراحی و پیش‌بینی گردد. وی مناسب سازی و تعریف خدمات جذاب برای بانوان به تناسب مقاطع مختلف سنی را بسیار اساسی و مهم دانست و افزود تبدیل اماکن تفریحی باغ بانوان هر شهر از عملکرد صرفا تفریحی به مراکز تربیتی و آموزشی گامی بلند در تربیت و پرورش بانوان و بالطبع جامعه سالم خواهد بود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.