امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

برای حفظ آرامش جامعه و تأمین مصالح شهر و شهروندان مهندس عبدالرسول امامی از شهرداری نجف آباد استعفا داد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد پس از موارد و اختلافاتی که چند ماه گذشته بین ۵ نفر از اعضای شورای شهر نجف آباد و شهردار نجف آباد پیش آمده بود سرانجام مهندس عبدالرسول امامی برای حفظ آرامش جامعه و ثبات شرایط اجتماعی حال حاضر شهر و همچنین تأمین مصالح شهر و منافع شهروندان از سمت شهردار نجف آباد استعفا داد.

در جلسه ای که صبح امروز 14 بهمن 1402 در دفتر شهردار با حضور رئیس و برخی از اعضای شورای شهر ، جمعی از معاونین و مدیران مناطق پنج گانه شهرداری، مسئولین ستادی و پرسنل تشکیل شد شهردار نجف آباد در سخنانی با اشاره به موارد مورد اختلاف پیش آمده بین خود و اعضای شورای شهر و اصرار اعضای شورا مبنی بر رفتن ایشان اظهارداشت: افتخار دارم از سال 1400 با تمام نیرو و همت در خدمت شهر و شهروندان شهیدپرور نجف آباد در قامت شهردار شروع به خدمت رسانی نمودم. تعریف مجموعه قسمت های جریان خدمت در هشت قسمت، تکمیل پروژه های ناتمام قبل، تدارک پروژه های شاخص و محله محور با رعایت اصل عدالت محوری در مناطق پنج گانه شهری، کلنگ زنی افتتاح و تقدیم بیش از 2 هزار میلیارد توامان و تدوین تقویم عمرانی سالانه از مهمترین بخش های انجام شده در این مدت بود که در این مدت همه سعی و تلاشم بر خدمت رسانی صادقانه به مردم بود.
مهندس امامی افزود: با وجود شرایط فعلی، عدم همکاری تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر صلاح شهر و شهروندان به این است تا در شرایط فعلی و جهت جلوگیری از مخدوش شدن آرامش جامعه از سمت شهرداری نجف آباد اعلام استعفا نمیام. امامی افزود چون دوست ندارم مردم و شهر نجف آباد زیان ببینید از سمت خود استعفا می‌دهم و در همین جا از زحمات همه همکاران و کارکنان شهرداری قدردانی می کنم.
امامی در پایان گفت در این مدت تمام تلاش و همیت خود و مدیران در بخش های مختلف را معطوف به خدمات رسانی به شهروندان شریف نجف آباد داشتیم و امیدوارم با استعفای اینجانب، توجه و انرژی منتخبین مردم در شورای اسلامی بیشتر بر محوریت انجام امور و وظایف تعیین شده در راه خدمت به جامعه اسلامی مصرف شود و صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش از خدمات جهادی منتفع گردند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 2.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.