امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

آغاز پذیرش شرکت های فن آور نوپا در مرکز رشد نجف آباد

واحد نجف آباد مرکز رشد شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان که با پیگیری های ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم در مجلس برای اولین بار درشهرستان مستقر شده، آمادگی خود جهت پذیرش هسته ها و یا شرکتهای فن آور نوپا جهت استقرار در این مرکز و بهره گیری از خدمات ارائه شده شرکت علمی تحقیقاتی اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد شرکت ها و یا هسته های فن آور جهت عضویت در این مرکز رشد باید دارای شرایطی مانند داشتن ایده های متکی بر فن آوری به عنوان محور فعالیت ها، قابلیت ورود ایده ها به بازار،فعالیت به صورت فرد و یا یک تیم کار آفرین، تنظیم برنامه های کاری متکی بر بازار و جنبه های اقتصادی باشند.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نیز در صورت عضویت هر کدام از این شرکت های فن آوری اقدامات حمایتی مانند کمک های مالی،مشاوره های مدیریتی،بازرگانی و حقوقی،خدمات بازاریابی و پروژه یابی، ارائه کمک های فنی و تخصصی، اطلاع رسانی و اتصال به شبکه های مختلف و مشاوره در امور ثبت مالکیت معنوی ایده های ارائه شده را به پذیرفته شدگان ارائه خواهد کرد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه علاوه بر مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان به آدرس www.istt.ir ، می توانند به صورت حضوری در واحد این شرکت در نجف آباد واقع در انتهای خیابان 17 شهریور شرقی محل سابق اداره کار مراجعه کنند و یا در ساعات اداری با شماره تلفن 09137972971 تماس بگیرند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.