امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

هشت نانوایی‌ متخلف در نجف آباد پلمب شد

اصفهان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از سطح نانوایی‌ها، هشت نانوایی متخلف در نجف آباد، شناسایی و پلمب شد.

غلامحسین صدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گروه مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد با همکاری اتحادیه صنف نانوایان و اتاق اصناف در چند روز اخیر، هشت باب نانوائی متخلف به علت استفاده از افزودنی‌های غیر مجاز در پخت و عرضه نان با PH بالا را پلمب شدند

وی اعلام کرد: هشت باب نانوائی به علت استفاده از افزودنی‌های غیر مجاز در فرآیند پخت نان پلمب شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصر یح کرد: این سلسله پلمب‌ها در پی بازدیدها و نمونه برداری‌های سحرگاهی کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط از نانوایان سطح شهرستان نجف آباد و اعلام نتایج آزمایشگاه و اثبات بالا بودن PH نان عرضه شده توسط آنان و ارسال اخطاریه ۴۸ ساعته، انجام شد.

وی گفت: پس از طی مدت زمان قانونی پلمب این واحدهای نانوائی، پس از اخذ تعهد از ایشان مبنی بر رفع نواقص بهداشتی و عدم تکرار تخلف در پخت و عرضه نان، پلمپ واحدهای کسب فک می‌شود.

صدری همچنین به توزیع سبد غذایی بین مادران باردار نیازمند اشاره کرد و ادامه داد: سه هزار و ۵۲۴ سبد غذایی طی اجرای مرحله هفتم برنامه حمایت تغذیه‌ای از مادران باردار نیازمند در استان اصفهان توزیع شد.

وی گفت: با مشارکت معاونت بهداشتی دانشگاه، موسسه بنیاد علوی و با همکاری بنیاد مستضعفان اصفهان مرحله هفتم برنامه حمایت تغذیه‌ای و ارایه سبد غذایی به مادران باردار نیازمند روستایی اجرا شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: انتقال اقلام از سوی بنیاد علوی به انبارها و سردخانه‌های ۱۰ شهرستان منتخب از اوایل مرداد ماه آغاز و توزیع اقلام از ۱۹تا ۲۵ام مرداد ماه انجام شد.

وی گفت: در این مرحله یک هزار و ۷۶۲ مادر باردار و شیرده نیازمند ساکن مناطق روستایی با حضور نمایندگان بنیاد مستضعفان اصفهان و کارشناسان سلامت مادران شهرستان‌ها، سه هزار و ۵۲۴ سبد غذایی برای مصرف دو ماهه دریافت کردند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.