امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

حضور در هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، دوشنبه دوازدهم شهریور ماه ، هشتادمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد برگزار گردید.
محمدمغزی قائم مقام شهردار و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد به دعوت شورای اسلامی شهر بهمراه تنی چند از مدیران شهری و مسئولین موسسه حسابرسی دقیق تراز سپاهان در این جلسه جهت بررسی تفریغ بودجه و بیلان سال 1396 حضور یافتند.


قائم مقام شهردار ضمن تبریک به مهندس ابوترابی رئیس شورای اسلامی شهر و هیئت رئیسه جدید در سال دوم شورای اسلامی دوره پنجم شهر نجف آباد گزارشی درخصوص روند پروژه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ترافیکی ارایه نمود و توضیحاتی درخصوص سؤالات موسسه دقیق تراز سپاهان اریه نمود.
درپایان موسسه دقیق تراز سپاهان که از جانب شورای اسلامی شهرنجف آباد موارد مالی شهرداری در سال 1396 را بررسی کرده بود عنوان داشت :وضعیت مالی شهرداری نجف آباد و عملکرد مالی، درآمدهای وصول شده و هزینه های پرداخت شده برای سال مالی منتهی به اسفند1396 از تمام جنبه های با اهمیت وضعیت مطلوب را نشان می دهد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.