امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی قائم مقام شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت

بررسی عملکرد سال گذشته شهرداری

بررسی عملکرد سال گذشته شهرداری
قائم مقام شهردار نجف آباد گفت: موسسه حسابرس انتخاب شده توسط شورای اسلامی شهر نجف آباد، بعد از کارشناسی مستمر اسناد مالی شهرداری، در صحن پارلمان شهری از مطلوب بودن تمامی جنبه های مهم و با اهمیت عملکرد شهرداری خبر داد.


محمد مغزی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به ارائه این گزارش در صحن شورا طی جلسه دوشنبه هفته جاری گفت: بررسی عملکرد شهرداری توسط مؤسسه حسابرسی منتخب شورای اسلامی شهر، اقدامی در راستای بررسی بیشتر و از تاکیدات همیشگی مجموعه شهرداری و شورا طی سال های اخیر محسوب می شود که به صورت منظم و سالیانه انجام می گیرد.
مغزی از اختصاص رده «مطلوب» به عملکرد شهرداری به عنوان بالاترین رتبه ممکن در چنین بررسی هایی خبر داد و اذعان داشت: بررسی از عملکرد سال گذشته شهرداری صورت گرفته و در خصوص سال جاری نیز مؤسسه حسابرسی رسمی از سوی شورای اسلامی شهر تا پایان شهریور ماه انتخاب و فعالیت خود را جهت بررسی عملکرد شهرداری آغاز می نماید.


تشریح عملکرد مدیریت شهری
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد همچنین اضافه کرد: در جلسه شورای اسلامی شهر که با موضوع ارائه این گزارش تشکیل شد، همانند روال سال های قبل نمایندگان موسسه حسابرسی دقیق تراز سپاهان گزارش خویش را ارایه نمود و در ادامه نیز اعضای محترم شورای اسلامی و نمایندگان شهرداری نظرات خود را بیان نمودند.


محمد مغزی بر انجام کامل و با دقت فرآیند حسابرسی تاکید کرد و همچنین موضوع حسابرسی ضمنی در شورای شهر از طرف شهرداری پیشنهاد و مقررشد در طول سال نمایندگان حسابرس در شهرداری حضور داشته باشد زیرا که : اعتقاد داریم با چنین کاری ضمن افزایش اعتماد عمومی به بدنه شهرداری، در صورت وجود هر گونه مشکل یا اشتباه ناخواسته در فرآیندهای شهرداری ، این اشکالات به بهترین شکل برطرف خواهند شد.
همچنین حسابرس منتخب با اعلام روند رو به پیشرفت سیستم اداری، مالی، شهرسازی ، املاک و... شهرداری براساس پیشینه گزارشات سال های گذشته سخن گفت و اعلام کرد: مؤسسه منتخب شورای اسلامی شهر، از اولین روز انتخاب می تواند به بررسی پرونده ها و مدارک شهرداری بپردازد و این کار را در طول سال ادامه دهد و یا در حالت دوم طی بازه زمانی مشخصی با استقرار چند نیرو در شهرداری، کار را به ثمر برساند.
در حسابرسی صورت گرفته برای عملکرد شهرداری در سال گذشته شهرداری ، ضمن استقرار حسابرس بهمراه کارشناسان مربوطه در شهرداری و ضمن بررسی دقیق تمامی موارد و پرونده ها، در صورت نیاز برخی پرونده ها را برای بررسی بیشتر و تخصصی تر به دفتر مؤسسه منتقل کردند .
مغزی در پایان افزود : بررسی های دقیق و عملکرد خوب این مؤسسه در پروسه حسابرسی و همچنین همکاری مطلوب شهرداری در این زمینه و سعه صدر حاضرین در جلسه تشریح عملکرد که چندساعتی به طول انجامید، مورد تقدیر مهندس ابوترابی ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر واقع گردید .


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.