امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

سرویس دهی کشتارگاه در تاسوعا وعاشورای 1440

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری، مجموعه کشتارگاه نجف آباد  در ایام تاسوعا و عاشواری حسینی نیز فعال بوده و تمامی کادر آن خدمات رایگان به شهروندان در خصوص ذبح بهداشتی و شرعی دام های تحویلی ارایه نمودند.

پرسنل کشتارگاه و دامپزشکان در تاسوعای 1440 نجف آباد، از ساعت 6صبح الی 18:30 ، خدمات ذبح شرعی 280 دام سبک و سنگین شامل 273 رأس بره، 3رأس گاو و 4نفر شتر را انجام دادند ،

 همچنین پرسنل کشتارگاه و دامپزشکان در عاشورای 1440 نجف آباد، از ساعت 6صبح الی 12:30 ، خدمات ذبح شرعی 82 دام سبک شامل 82رأس بره را انجام دادند که این مهم خطر انتشار انواع آلودگی ها و بیماری های مشترک انسان و دام از طریق ذبح در فضاهای غیر استاندارد به حداقل رساند.

خوشبختانه طی سال های اخیر با همکاری بیشتر مردم و هیات های عزاداری، شاهد کاهش چشمگیرذبح احشام در سطح معابر و در خلال حرکت دسته های عزاداری بوده ایم و قسمت عمده نذورات شهروندان در این خصوص، با محوریت محیط بهداشتی و مطمئن کشتارگاه انجام می گیرد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.