امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

المانهایی به رنگ دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد،31 شهریورماه،  بمناسبت هفته دفاع مقدس و به اهتمام واحد امانی معاونت امورزیربنائی و حمل و نقل شهری، المان رزمنده در میدان امام(ره)نجف آباد( باغملی) نصب گردید.
این المان با الهام از نماز رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و در مدت زمان 2ماه مراحل طراحی، تهیه و ساخت خود را کارگاه واحد امانی گذراند و شامل المان رزمنده ، اسلحه، نارنجک و پوتین می باشد.


بمناسبت بازگشایی مدارس و زنگ مهر از مجموعه المانهای یاد و خاطره ها که برگرفته از کتاب فارسی دبستان و برنامه های خاطره انگیز صدا و سیما می باشند ، چندین المان و تابلو در نقاط مختلف نجف آباد به شرح ذیل نصب گردید:
تابلو داستان حسنک کجایی در میدان امام(ره)نجف آباد( باغملی) ،المان روباه و زاغ در تقاطع خیابان آیت وخیابان امام ، المان پرواز مرغابی ها و لاک پشت در ورودی خیابان شریعتی از میدان بسیج ، المان مدرسه موشها در میدان آزادگان و المان جیپ و بره ناقلا در میدان معلم منطقه سه جانمایی و نصب گردیده اند.


این المانها به اهتمام واحد امانی شهرداری و کارگاه المان سازی این مجموعه طراحی و از ضایعات مکانیکی خودرو نظیر خورشیدی دیسک و صفحه، لنت ترمز، شاتون ، باک موتور و .... ، ساخت و نصب گردیده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.