امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

موزیک ویدیو عمار داره این خاک

حامد زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود از ساخت موزیک ویدئویی خویش سخن گفت و توضیح داد: ساخت این موزیک ویدئو با عنوان «عمار داره این خاک» مانند کارهای پیشین من توسط برادران بوشهری ساخته شد و موضوع آن بر این نکته تاکید دارد که به ندای ایشان لبیک بگوییم و بگوییم همه برای ایشان عمار هستند و خواهند بود.
این خواننده ادامه داد: این اثر، قطعه بسیار حماسی و پرشوری است که وقتی در محافل و اجتماعات خوانده شده به قدری با استقبال مخاطبان در تهران و شهرستان مواجه شده که من تصور می کنم می تواند به نوعی اوج کارهای من باشد، ضمن اینکه تصمیم دارم این کلیپ بهترین کلیپ من از لحظه شروع فعالیت هایم تا به امروز باشد.
زمانی تصریح کرد: قطعه «عمار داره این خاک» به وجود عمارها و مختارهای این خاک و لبیک سر دادن به ندای «أینَ عمار» اشاره می کند. ضمن اینکه اشاره به دست ها و خباثت های پشت پرده از ویژگی‌های اثر است که سعی کردیم با زبانی ساده و بدون شعارزدگی به آن بپردازیم.
لینک آپارات :https://www.aparat.com/v/NWQYo



این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.